Skip to main content

priveadres in de iPhone daar staat een wifi-adres. Moet dit gewijzigd worden  in een nieuw adres als je een nieuwe experia box heb geinstaleerd? Ton

Hallo @AsdIdi-1948 ,

Waar zie jij dat in jouw iPhone? 

Als je de nieuw Wifi-code gebruikt op je iPhone, dan ben je uiteraard aangesloten via de Wifi van jouw nieuwe Experiabox.   

Het lijkt mij niet dat je dan daarnaast nog iets anders hoeft in te stellen op jouw iPhone. 


Ik vraag dit omdat ik een controller niet aangesloten krijg op het internet en ik zie dat het oude prive adres nog steeds gehanteerd wordt. Dus gaat het niet automatisch beste Noordzee. groet Ton


OK, duidelijk. Geen idee verder.  Er komt hier vast nog wel iemand die jou kan helpen. 


Nog van harte welkom hier @AsdIdi-1948!

We hebben verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum, Noordzee is daar Ă©Ă©n van. Ik zie dat hij al toegesneld is. Wat hij aangeeft klopt, gewoonlijk hoef je niets bijzonders te doen om je apparaten te verbinden, zo gauw je je nieuwe modem aangesloten hebt. Ik lees dat je vast liep met het verbinden van een controller, ben je er intussen uit gekomen? Zo niet, vertel je dan meer over de apparatuur waar het om gaat, en wat je hebt geprobeerd? Dat maakt het voor andere forumbezoekers en mij makkelijker om je te helpen.


Beste Alexandra na een week van alles te hebben geprobeerd ben ik gaan twijfelen aan de controller van JBL en inderdaad een stukje software bleek niet te werken. Andere controller en alles is opgelost.

Groet Ton


Beste Alexandra na een week van alles te hebben geprobeerd ben ik gaan twijfelen aan de controller van JBL en inderdaad een stukje software bleek niet te werken. Andere controller en alles is opgelost.

Groet Ton

Goed om te horen dat 't uiteindelijk gelukt en goed gekomen is Ton, en dank voor de terugkoppeling!