Beantwoord
Moet mijn Glasvezelmodem niet vervangen worden als ik van 100MB naar 500MB Glasvezel Internet ga
Momenteel heb ik een glasvezelmodem vanuit Telfort met C-Band aansluiting en Internet/Tel aansluiting. Ik ga over naar 500MB pakket van KPN met Interactieve TV en Bellen. Is mijn huidige modem van de glasvezel nog wel geschikt en moet deze niet geruild worden voor een Gigabit uitvoering ? Vanuit KPN zijde hoor ik hier namelijk niets over.
Beste antwoord door Bert88
Erwin gisteren maar weer de helpdesk gesproken omdat ik mij toch wat zorgen ging maken of het vrijdag wel goed zou komen. Vooral na de feedback van jullie op dit forum. Ze hebben na het gesprek een andere FTU naar mij toegestuurd en deze vandaag opgehaald. Als vrijdag de omschakeling heeft plaatsgevonden zal ik deze verwisselen met degene die ik nu heb hangen. Dat zou de oplossing moeten zijn om het pakket zorgenloos te ontvangen. Allen bedankt voor jullie input. Mocht het toch problemen opleveren dan hoor je van mij. Gr Bert
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.