Skip to main content

Hallo

Ook hier telkens uitval wifi,elke dag weer opnieuw aanzetten met behulp van wifi manager 

Nu al een week dit steeds gedaan maar ben er een beetje klaar mee 

Ik heb een experiabox v10 

Wat kan ik hier nog aan doen ?

Alle mogelijke online opties heb ik geprobeerd en dan hebben we weer een halve dag wifi 

Graag een passende oplossing 

Groeten Dimoses

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi ​@Dimosses en welkom bij de KPN Community! Niet handig dat de wifi steeds wegvalt, dus ik ben benieuwd. 
Je geeft aan al een aantal tips geprobeerd te hebben, ook alle tips uit ons topic met oplossingen voor trage en wegvallende wifi

Zo ja, kun je dan aangeven wat er precies mis gaat? Valt de wifi op alle apparaten in huis uit, of op één apparaat? 
Gebruik je ook wifi versterkers? 

Mocht je dit telefonisch liever willen bespreken en doornemen, dan kun je een belafspraak met ons maken. 
Dan neemt mijn collega alles met je door!

De wifi gaat uit en herstelt niet uit zich zelf 

Ik moet via mijn kpn de wifi weer aanzetten 

Dit gebeurd bijna elke dag 

Bij ons in de straat zijn ze ( al een mooie tijd ) bezig met glasvezel

Heeft dat et iets mee te maken 

Die werkzaamheden zouden er niet voor moeten zorgen dat alleen de wifi wegvalt. Als daarbij een foutje gemaakt wordt dan zou je volledige verbinding uit moeten vallen, laten we hopen dat dat niet gebeurt. 🙃

Zou je dan eens een reset van je Experia Box V10 willen doen? 
Je geeft aan dat je alles al geprobeerd hebt, maar ik ben benieuwd of de reset volgens deze stappen ook al gedaan is. 

Zo ja, en als dat niet geholpen heeft, dan raad ik je toch een belafspraak aan. Dan kan mijn collega dit verder met je oppakken!

Reageer