Skip to main content

Ik heb momenteel een alles-in-1 instap abonnement van € 57 pmnd voor televisie, internet en vast bellen. Via Vereniging Eigen Huis heb ik nu een aanbieding om over te stappen naar een andere aanbieder waarmee ik, afgezien van een aanzienlijke welkomstkorting, € 10 pmnd  kan besparen. Vanwege goede langjarige ervaringen bij KPN zou ik liever niet overstappen, maar verwacht dan wel van KPN een vergelijkbare korting op de abonnementskosten. 

Overigens kan het vast bellen wat ons betreft vervallen, want daarvan maken we sowieso geen gebruik meer van

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Beste @Jan Maarten,

Alles-In-1 instap bestaat niet meer bij KPN, en KPN werkt niet samen met vereniging eigen huis. Op KPN.com kun je je eigen abonnement samenstellen, KPN zelf heeft ook leuke acties. Maar je zit al bij KPN, maar via MijnKPN kun je je abonnement wijzigen en zo ook je vaste telefoonlijn stopzetten. 


Bij mijnKPN staat als abonnementsvorm nog steeds Alles-in-1 instap, maar inclusief mijn KPN mobiel abonnement stond dat een tijd geleden te boek als KPN compleet als ik me niet vergis. Wijzigen in mij KPN is m.i. ondoenlijk of in ieder geval gebruiksonvriendelijk. Wellicht dat een bepaald KPN Hussel abonnement van toepassing zou kunnen zijn op mijn situatie, maar als ik dat probeer kom ik per maand nog duurder uit. Kortom, zoals aangegeven ben ik uit op een korting van KPN om te voorkomen dat ik (en anderen) weglopen naar een voordeliger concurrent. 

Dat KPN niet samenwerkt met VEH is mij duidelijk, maar de miljoen+ leden van VEH hebben onlangs het aanbod gekregen om mee te doen aan een soort collectieve inkoop van internet, TV en bellen. Vandaar mijn vraag aan KPN om het voordelige aanbod van een andere provider te pareren door het geven van een korting aan een trouwe KPN klant.


Wie is die andere provider dan die wel samenwerkt met VEH?


Het is geen kwestie dat er een provider samenwerkt met VEH! VEH heeft eenvoudigweg het zoeken naar voordelige providers gefaciliteerd.


Ik heb momenteel een alles-in-1 instap abonnement van € 57 pmnd voor televisie, internet en vast bellen. Via Vereniging Eigen Huis heb ik nu een aanbieding om over te stappen naar een andere aanbieder waarmee ik, afgezien van een aanzienlijke welkomstkorting, € 10 pmnd  kan besparen. Vanwege goede langjarige ervaringen bij KPN zou ik liever niet overstappen, maar verwacht dan wel van KPN een vergelijkbare korting op de abonnementskosten. 

Overigens kan het vast bellen wat ons betreft vervallen, want daarvan maken we sowieso geen gebruik meer van

 

Hallo @Jan Maarten ,

Als je overstapt naar KPN Hussel heb je internet voor 42,50 per maand. Wil je ook TV?, dan kost het met het basispakket 52,50 per maand. Hiermee bespaar je dus 4,50 per maand. Dat lijkt me een mooie stap en daarmee voorkom je het gedoe van een overstap naar een andere provider.   


Leuk geprobeerd, maar dat klopt niet. Als ik in mijnKPN mijn huidige abonnement wijzig in Hussel Internet 50 Mbit/s dan komt het maandelijkse bedrag uit op € 62,49 dat als volgt is opgebouwd:

  • € 42,50 voor Hussel Internet 50Mbit/s
  • € 10,00 voor interactieve TV en 1 TV ontvanger
  • € 12,99 voor ESPN compleet
  • €   2,00 voor vast bellen
  • €  -5,00 Hussel entertainmentkorting
  • € 62,49 totaal

In mijn huidige abonnement krijg ik ESPN compleet gratis vanwege mijn KPN mobiel abonnement (krijg nu dus € 7,99 meer entertainmentkorting). Het vast bellen kan komen te vervallen dus daarmee zou ik in theorie € 2,00 kunnen besparen.

Al met al zou ik dus bij Hussel € 60,49 moeten betalen, ofwel € 3,- meer dan ik nu betaal.

 

Ik zie graag een beter aanbod van KPN tegemoet, want zo wordt het alleen maar duurder!


U kunt het ook gewoon zo laten zoals het nu is hé…

Een beter aanbod gaat u niet krijgen. In ieder geval niet hier op het forum. U zou kunnen bellen: 0800-0402. Misschien treft u een medewerker die vanmorgen toevallig net een goede bui heeft...


Het is geen kwestie dat er een provider samenwerkt met VEH! VEH heeft eenvoudigweg het zoeken naar voordelige providers gefaciliteerd.

Ok. Dan gaat u zo zeker een provider vinden die goedkoper is. Als de laagste prijs belangrijk is voor u, dan denk ik dat u maar snel moet overstappen. KPN is niet de goedkoopste en wil ook helemaal niet de goedkoopste zijn.


Leuk geprobeerd, maar dat klopt niet. Als ik in mijnKPN mijn huidige abonnement wijzig in Hussel Internet 50 Mbit/s dan komt het maandelijkse bedrag uit op € 62,49 dat als volgt is opgebouwd:

  • € 42,50 voor Hussel Internet 50Mbit/s
  • € 10,00 voor interactieve TV en 1 TV ontvanger
  • € 12,99 voor ESPN compleet
  • €   2,00 voor vast bellen
  • €  -5,00 Hussel entertainmentkorting
  • € 62,49 totaal

In mijn huidige abonnement krijg ik ESPN compleet gratis vanwege mijn KPN mobiel abonnement (krijg nu dus € 7,99 meer entertainmentkorting). Het vast bellen kan komen te vervallen dus daarmee zou ik in theorie € 2,00 kunnen besparen.

Al met al zou ik dus bij Hussel € 60,49 moeten betalen, ofwel € 3,- meer dan ik nu betaal.

 

Ik zie graag een beter aanbod van KPN tegemoet, want zo wordt het alleen maar duurder!

Ja @Jan Maarten ,

Je zet er ineens ESPN bij en dan wordt het inderdaad alleen maar duurder. 

Bij KPN Hussel krijg je niet ESPN gratis, maar wel het pluspakket zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. (Dit gaat automatisch, dus niet zelf het pluspakket aanvinken) 

Je komt dan wel degelijk uit op 42,50 + 10,00 = 52,50.

Een besparing van 4,50 per maand. Goedkoper gaat het bij KPN niet worden. 

 


Hoe denkt KPN dan het hoofd te bieden aan de concurrentie die wel degelijk goedkoper zijn, zelfs inclusief ESPN!!??

Het lijkt me dat KPN met name voor de trouwe klanten iets extra's moeten doen, maar begrijp dat iets dergelijks niet via deze forum discussie kan lopen. Hoe komen we verder?


Als u echt voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten dan is elk jaar overstappen de beste keus. En je moet het gedoe er omheen niet erg vinden. Zelf ben ik uitermate tevreden. Eén keer storing gehad in tien jaar en dat is me wel wat waard. 


 

 

Hoe komen we verder?

Je kunt bellen met 0800-0402.

 

Maar ik denk niet dat je daar verder komt. Ik zou ook wel 40 euro per maand willen betalen inclusief gratis ESPN. Maar dat lijkt me niet realistisch. Het staat je natuurlijk vrij om KPN op te zeggen en elders iets goedkopers af te sluiten. Succes ! 


Altijd dat klagen over KPN en dat dreigen met overstappen.  Zeiken, zeuren en hard schreeuwen helpt echt niet. Maak je keuzes en als je er spijt van krijgt dan weet je waarom je bij KPN had moeten blijven.


Hoe denkt KPN dan het hoofd te bieden aan de concurrentie die wel degelijk goedkoper zijn, zelfs inclusief ESPN!!??

Door kwaliteit te leveren. Een stabiele verbinding en een goedwerkend tv platform. Ga maar eens een jaartje naar zo'n goedkopere provider. Dan komt u er vanzelf achter.