Skip to main content

Ik heb in een opruim bui per ongeluk met het karton ook de montage beugel van mijn nieuwe box 12 weggegooid, is deze te bestellen.

 

Herbert

Dag @herbert voogt. Goed dat je ons hebt gevonden. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of we een nieuwe muurbeugel kunnen sturen, maar ik zoek het graag even voor je uit. Wil je hiervoor je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken en contact opnemen met onze logistieke afdeling. Ik hoor het graag van je als je jouw gegevens hebt aangevuld. 


Beste Danny,

 

Ik heb net de info aangevuld.

 

Groet

 

Herbert


Bedankt! Ik ben even ons systeem ingedoken en ik zie dat je hier op 26 oktober telefonisch contact over hebt opgenomen. Mijn collega heeft toen onze logistieke aangestuurd en ik zie dat er ook een pakket is toegestuurd. Ik kan niet precies zien wat daarin is verstuurd, maar gaat dat niet over de muurbeugel? Als het goed is heb je een sms’je ontvangen over de levering van het pakket. 


Hoi Danny,

 

Er is een experia box 10 opgestuurd geen idee wat ik daarmee moet.

 

Groet

 

Herbert


Dag @herbert voogt. Ik vermoed dat de logistieke afdeling in dat geval geen losse muurbeugel kan sturen voor de v12 en dat het de bedoeling is dat je de Experiabox v10 in gebruik gaat nemen. Ik kan er helaas de details niet van inzien, maar is dat misschien een mogelijkheid voor je? 


Ik heb een plankje met een beugeltje gemaakt, zo eenvoudig kan het ook.

Bedankt voor het mee denken

Groet Herbert


Ah, helemaal goed! Het kan soms makkelijk zijn inderdaad. :slight_smile:

Zou je in dat geval de Experiabox v10 naar ons terug willen sturen? Dat kan naar het volgende adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Omdat het een antwoordnummer betreft worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht. Alvast bedankt! 


Reageer