Skip to main content

Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie, ik heb een deel ingevuld, aangezien ik de rest niet zo snel zou weten. Als dit niet voldoende is hoor ik graag van u.

Ik snap inderdaad dag een volledige vergoeding uit de hoogte is. Maar u snapt zelf ook dat na 13 dagen zonder (fatsoenlijk) tv en internet, waarvoor ik dus 2 maal een vrije dag heb moeten opnemen, mijn niet gaam overtuigen met de standaard coulance regeling.

Met vriendelijke groet,

Ricardo Polderman

Hoi Ricardo

Is het gelukt om wat te krijgen? 

Ik zit nu met bijna hetzelfde probleem, alleen is de KPN monteur 2 x niet komen opdagen. 

Heb inmiddels al 230 minuten met KPN aan de telefoon gezeten, helaas grotendeels wacht, om het wat sneller voor elkaar te krijgen. Je mag er van uitgaan dat als zij en foutje maken zo snel mogelijk oplossen, maar daar hebben ze bij KPN nog nooit van gehoord

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Inderdaad was er vandaag een monteur ingepland tussen 10 en 12, helaas was er iets fout gegaan en geen monteur.

Na dat ik KPN hierover gebeld had hebben ze alsnog een monteur geregeld tussen 15.00 en 17.00, die is geweest en rond 18.00 was het probleem opgelost.

Overigens een goede en vriendelijke monteur , top.

Met vriendelijke groet, speciaal voor Joep,

Piet 

Dat is snel. Bij mij is t een foutje van KPN, komen ze 5 dagen later ... Tenminste was de planning, weer foutje komen ze weer 5 dagen later

 

Admin: bericht uit ander, oud, topic samengevoegd met eigen topic


Hoi @GKuiper . Welkom op het forum.

Zo te lezen zit het niet mee. Ik heb iets meer context nodig. Moet de monteur alles installeren of moet deze een storing komen verhelpen?

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi Erwin,

 

Het zat inderdaad niet mee. Inmiddels er een monteur geweest en het probleem opgelost. Iets wat ik zelf ook niet kon.

Daarvoor heb ik in totaal 260 minuten met KPN gebeld om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen, waarvan ze 2 keer de telefoon hebben opgehangen en 1 keer de verbinding hebben verbroken en daarnaast heeft de klachtenlijn 2x niet teruggeld terwijl ze dat wel zouden doen en heb 2 halve dagen extra vrij moeten nemen. En dat door een fout(je) van KPN De klachtenlijn belt mij morgen terug (vrijdag 28-8) terug omdat ik niet akkoord ging met een vergoeding van € 40 ,- 


Ah, ik begrijp dat er een lopende klacht is. Ik hoop dat er een nette oplossing komt. Succes!


En die lopende klacht loopt nog steeds. Ben niet binnen 4 werkdagen terug gebeld!!!


Wat ik nu kan lezen is het volgende. Er is rond 31-8 contact met jou geweest. Toen zijn de gemoederen hoog opgelopen en jij ging niet akkoord met het aanbod van de collega. 

De collega heeft toen de klacht gesloten. 

Er is gisteren een nieuwe klacht in het systeem gezet. Het is nu even afwachten tot die wordt opgepakt. Dat kan vijf werkdagen duren. 


Houdt er rekening mee dat de KR volgens richtlijnen werken en de kans heel groot is dat het aanbod hetzelfde zal zijn als de vorige collega. Daar wil ik niet omheen draaien.


Dat zijn richtlijnen met betrekking tot een storing van het KPN netwerk, niet tot betrekking in fouten van KPN wegens het niet nakomen van afspraken.

Een richtlijn voor een situatie als deze die is er niet.


Uw klacht valt dat onder de richtlijn "overige" :wink: