Skip to main content

Ik heb per maart tv en internet van KPN. In eerste instantie lukte het niet om dit te installeren en heb ik een afspraak gemaakt met de monteur. Deze heb ik later via de kpn app en via 0800-0402 afgemeld. Echter de kosten zijn wel in rekening gebracht. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een screenshot van de annulering.

 

Groet Marije Zuurbier

Kan het zijn dat de afmelding en de facturering ongeveer gelijk vielen? Dan kan het dat de factuur al in verwerking was, dit zou dan de eerstvolgende factuur verrekend moeten worden. Ik kan alleen niet in uw gegevens kijken dus durf niet te garanderen dat dit het geval is.

Als u uw profiel invult met uw abonnementsgegevens kan een moderator voor u kijken.


Hoi @MarijeZuurbier, welkom. 

Bedankt dat jij jouw gegevens aan jouw profiel hebt toegevoegd, dat maakt dat ik direct aan de slag kon. Ik zie dat de monteur wel is langs geweest maar uiteindelijk niks gedaan heeft (je had jouw pakket immers zelf al geïnstalleerd). De monteur is dus nooit geannuleerd :disappointed_relieved: . Ik heb een klachten formulier voor jou ingevuld, mijn collega's van Klant Reacties zullen voor jou de situatie beoordelen, uitzoeken wat hier fout is gegaan en wanneer de kosten onterecht zijn, deze voor jou crediteren. Je mag er vanuit gaan dat mijn collega's binnen 5 werkdagen contact met jou opnemen.Â