Skip to main content

De monteur is er nog steeds niet en volgens kpn id is er geen monteur afspraak vandaag terwijl dit telefonisch besproken is met medewerker naam Eva.

tussen 10 en 12 en nog niemand gezien thuis voor niks dus 


**** 

 

Een maand van tevoren verhuizing doorgegeven en nog niks gedaan schandalig voor woorden

 

Vorige keer heb ik 2 maanden op de monteur moeten wachten in de vorige woning dus blijkbaar is dit normaal bij kpn om

zo met hun klanten om te gaan 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @G12. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze afspraak kan terug vinden in onze systemen. Wil je jouw naam, (oude) postcode, (oude) huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Mijn naam is GZM Yussef 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Mijn klant nummer ik weet niet of ik een klant ben word niet zo behandeld in ieder geval monteur is er nog steeds niet

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou nagekeken en kom inderdaad een afspraak tegen voor vandaag (16-09-2020) tussen 10 en 12 uur. Waarschijnlijk heeft deze monteur wat vertraging opgelopen bij de vorige klant. Onze excuses hiervoor. 


Is onze monteur uiteindelijk nog bij jou langs geweest en werken alle diensten naar behoren?


Is onze monteur uiteindelijk nog bij jou langs geweest en werken alle diensten naar behoren?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze monteur bij je thuis is langs geweest en dat je gebruik kan maken van onze diensten. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!