Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijnkpn. Hij logt weer uit op het moment dat je wilt gaan plannen. 

Nu heb ik al 2 keer de klantenservice gebeld en zij geven aan dat hun dit niet kunnen inplannen. 

En nu? Zie dat het allemaal lang duurt bij anderen. Aangezien ons nieuwe abonnement 31 mei ingaat zie ik dit al mis gaan. 

 

Wacht u reactie af

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Via mijnkpn moet ik inloggen om een afspraak te maken met de monteur voor het installeren van internet .

Nu lukt dit niet want hij logt uit met fout code. 

2 keer gebeld met klantenservice en zij geven aan ook niet te kunnen plannen en moet wachten op de link. 

Ik lees hier meerdere mensen met zelfde probleem en dat dit erg lang duurt. Maar ons nieuwe abonnement gaat 31 mei in. Is er nog een oplossing?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi @Bbuon! Goed dat je hier op het forum aan de bel trekt!

Dus je klikt op de link om een afspraak met een monteur in te plannen, logt in jouw MijnKPN account, klikt op een datum/tijdstip en dan wordt je weer uitgelogd? Is dit ook zo als je de afspraak probeert in te plannen via een andere browser?

Ik vind het fijn als jij je Forum profiel invult met jouw klantnummer, bestelnummer, postcode en huisnummer + contact telefoonnummer. Geef je ook aan welke data en dagdeel het beste uitkomt om een afspraak in te plannen? Ik beloof niets, maar ik ga mijn uiterste best voor je doen!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het alsnog gelukt is om een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Anders hoor ik het graag!