Skip to main content

Ik heb eind oktober een glasvezel-abonnement afgesloten bij KPN. Ik heb als startdatum 1 december 2020. Vervolgens krijg ik via de no-replymail een afspraak voor een monteur op 7 december(???). Opvragen van bestelstatus geeft foutmelding en op de chat wordt eerst aangeboden om de boel te cancellen (???) en vervolgens wordt ik weggedrukt. Graag kom ik zsm in contact zodat de monteur voor 1 december komt zodat ik niet zonder internet zit vanaf die datum omdat Ziggo dan afloopt.

@RGSS Welkom op het forum. 

Wat lastig dat de monteur later komt dan de geplande datum! Ik controleer graag wat ik voor je kan doen, maar over het algemeen kan ik monteursafspraken niet naar voren halen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Hoi Rutger,

Ik heb mijn profiel ingevuld. Tevens heb ik afgelopen dinsdag telefonisch contact gehad en is de afspraak aangepast naar 1 december. Ik kan echter niet inloggen op mijn bestelstatus. Hij geeft steeds een foutmelding. Ik ben namelijk bang dat het pakket niet op tijd is. Ik hoop dat je iets kunt doen.

 


@RGSS Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb het even voor je gecontroleerd en de monteur en de wensdatum staan nu inderdaad beide op 1 december.

Je ontvangt het installatiepakket 3-5 werkdagen voor deze datum, dit moet dus helemaal goed gaan komen!Â