Skip to main content

Je spreek een tyd af om de monteur die langs komt dan krijg je een email met heel andere tyden en dan bel je naar kpn dan kan het op die dag niet verzet worden 

Dan wordt er gezegd we kunnen nen wel een André datum inplannen 

Ben al jaren klant bij kpn 

 

Maar nu gaat ik toch op zoek naar een Andere provider 

 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Het zal bij andere providers niet anders zijn vrees ik. Of überhaupt bij andere bedrijven. Overal is personeelstekort. Ook bij het monteursbestand van kpn. Er moet nu eenmaal een planning gemaakt en dan lukt het niet altijd om het gewenste tijdsvak in te plannen. Vaak nog wel gewenste dag/datum.

Wesley schrijft:

Mijn moeder is na het niet opkomen dagen van een ziggo monteur

bron


nouw als je afspraak na 15 uur is en komen nu om 13 dat vind ik nog al wat hoor


Dus je bent niet blij dat ie juist vroeger komt?


nee


Gelukkig is alles weer in orde als de monteur is geweest.

 

En als ie om 17:00 uur was gekomen omdat eerdere afspraken uitlopen?

Het is in principe een window van 2 uur eerder tot 2 uur later. 4 uur totaal dus.

(ik zou een gat in de lucht springen als ie eerder dan de wens-tijd komt. Heb ik meer dag daarna.)


(ik zou een gat in de lucht springen als ie eerder dan de wens-tijd komt. Heb ik meer dag daarna.)

Er zijn ook mensen die moeten werken en dan kan zo'n wijziging heel vervelend zijn.


Hi @uitstelbetaling! Dat is inderdaad geen fijne situatie. Is het uiteindelijk wel gelukt om een afspraak te plannen op een geschikt moment?


nee niet gelukt


@uitstelbetaling dan is het wel zaak dat zo snel mogelijk alsnog voor je in orde maken. Via 0800-0402 gaat dit het snelst.

Wil je liever dat we het via het forum doen? Vul dan je profiel in. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.