Skip to main content

Ik wil ook graag mijn afspraak verzetten omdat ik momenteel in Frankrijk ben. Ik kan dus ook geen 0800 nummer bellen.

De afspraak is nu gepland voor 16 mei 2022. Wil dit verplaatsen naar 28 mei 2022

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Mario van Frankrijk. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens hebt achtergelaten en heb gelijk bekeken of het mogelijk is om deze afspraak te verplaatsen. 28 mei valt op een zaterdag en daarom is het niet mogelijk om een installatiemonteur op deze dag in te plannen. Zal ik proberen om het te verplaatsen naar de maandag (30 mei)?


Hallo Vikash,

 

30 mei is prima, als je dat voor mij kan regelen, top!

Krijg ik via mail een bevestiging?

 

 

Alvast bedankt.

 

gr. Mario


@Mario van Frankrijk Ik heb jouw afspraak verplaatst naar 30-05-2022 tussen 10:00 en 12:00. Je ontvangt inderdaad nog een bevestiging hiervan. 😊


Helemaal top!👍🏾


Hallo Vikash,

 

Ik durf het haast niet te vragen, maar onze schoonzoon wil zich opofferen om de monteur 23 of 24 mei te ontvangen, zodat wij als wij op 25 mei aankomen direct internet hebben!

Zou je kunnen kijken of de datum naar één van deze dagen verzet kan worden, graag!?

Alvast bedankt,

Mario van Gend

 

 


Vragen of de afspraak naar voren geschoven kan worden mag natuurlijk altijd. Ik heb zojuist bekeken of het nog mogelijk is om jouw afspraak naar voren te schuiven. Helaas is dat niet mogelijk. Ik heb alleen de mogelijkheid om de afspraak nog verder vooruit te verplaatsen, dus daarom heb ik de afspraak van 30-05-2022 laten staan 


Hallo Vikash,

 

Jammer, bedankt voor je poging!

 

Met vriendelijke groet,

Mario van Gend


Graag gedaan! 😊