Skip to main content

Hallo (&HELP!)).. wil op MIJN e-mail adres een tweede account voor mijn schoonouders waarvoor ik onlangs een KPN digitale tv aansluiting heb aangevraagd en gekregen, aanmaken om via dit (nieuwe) account een monteur te bestellen! Na +/- 4 uur aan telefoon gehangen geen duidelijk advies. Wie o wie weet oplossing. 
grtz. Wim

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Of heeft iemand van KPN een tel.nr WAARMEE IK EEN MONTEUR KAN BESTELLEN?


Hoi @Wimpo, welkom hier. 

Ik begrijp dat je een monteur wilt aanvragen voor jouw schoonouders om internet te installeren. In principe is het een doe het zelf installatie. Dat kan je eerst proberen op de dag van de aansluitdatum. Lukt dat kun je bellen met 0800-0402, mijn collega kan dan helpen met aansluiting. Kom je er dan nog niet uit, dan kan er een installatiemonteur gepland worden. 

 

En mocht je nog een extra adres willen, dan lees je op de site hoe je een extra e-mailadres aan kan maken. 


Hoi Bart. Dank voor je antwoord. Mijn schoonouders hebben nog een 'ouderwetse coax kabel aansluiting. Willen alleen digitale tv ontvangen. Ben benieuwd of ik morgen deze coaxkabel kan aansluiten. Anders probeer ik wederom (vandaag 3 x andere medewerker callcenter) te bellen. Kan alvast melden dat, indien het mij te lang gaat duren ( alle 3 de keren lange tijd in de wacht!!) ik terug naar Ziggo ga.!

 

met vr groeT W. Winkelmolen 


@Wimpo, als je tv bij ons neemt heb je ook internet nodig of je moet al Digitenne willen gebruiken. Wij leveren niet via de Coax kabel.


Hoi Bart. Dankjewel voor je antwoord. Helaas is Digitenne geen oplossing voor mijn oudere schoonouders evenals internet. Ik heb inmiddels abonnement KPN opgezegd en weer terug naar Ziggo abonnement. 
met vr gr Wim Winkelmolen 


Dat is duidelijk verhaal. Jammer. Mochten we ooit nog iets kunnen betekenen, horen wij dat graag. 


Hoi Bart. Bevestiging opzegging KPN is gemaild. Maar collega zei in telefonisch gesprek dat ik een advies in mail zou krijgen om de bezorgde Digi-tenne box te retourneren. Maar nix gevonden om spul waar naar toe te retourneren. 
met vr gr

Wim Winkelmolen 


Nogmaals hoi Bart. Zonet van schoonouders vernomen dat zij een retour doos ontvangen hebben. Dus installatie Digitenne komt zsm retour. En daarmee is zaak nu afgewerkt. 
met vr gr 

WLM Winkelmolen 


Dan komt het helemaal goed. Bedankt voor het delen. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.