Skip to main content

 Wanneer mogen monteurs weer klanten bezoeken ivm covid 19

Hallo @saabjos,

Dit is nog niet bekend, als er meer over bekend wordt dan zal dat hier of via kpn.com/corona medegedeeld gaan worden. Kunnen we je hier ergens mee helpen?


Hi saabjos, welkom op het forum. 

Dit is op dit moment inderdaad nog niet bekend. Wij volgen ook de ontwikkelingen en passen ons erop aan. Kunnen we in de tussentijd zelf misschien iets voor je betekenen? 


Ik wil mijn WiFi netwerk laten controleren omdat het signaal slecht si en de online hulp onvoldoende resultaat geeft.

 


Hallo @saabjos,

Dit is heel simpel zelf te regelen met de KPN Wifi manager. Zelfs als je minder handig bent. 
Deze tool vind je terug in de KPN Thuis app. Je meet door middel van verschillende stappen de plekken in huis en de app zou je wifi instellingen dan zo optimaal mogelijk aanpassen in het modem. 


Hallo Chris,

wat ik bedoelde met de online hulp is de KPN wifi manager. die resulteerde na de optimalisatie in een lage waarde op de BG 5 mb/s. daarom wed door deze wifi manager geadviseerd een monteur langs te laten komen.

maar dat lukt momenteel niet. vandaar de vraag.

 

Groet,

 Jos rijcken

 


Ah excuus @saabjos, even overheen gelezen.  Dan hoop ik dat deze maatregelen snel aflopen en dat je een afspraak mag maken.


Duidelijk, dat zal helaas nog even moeten wachten. Hopelijk kunnen we snel weer monteurs inzetten.