Skip to main content

Dit komt mij bekend voor. Ik ben al een aantal dagen bezig voor mijn moeder een monteur te laten komen. Zij is verhuisd. Heeft monteur gemist omdat de monteur op het oude adres stond. Heeft wel een briefje achter gelaten wij hebben u gemist. Vreemd. 3 dagen daarvoor was er ook een KPN monteur bij haar voor vaste telefoon en internet en die wist wel haar nieuw adres te vinden. Nu 2 keer gebeld met klantenservice nadat ik het verschillende malen via internet heb geprobeerd om een afspraak te maken. De klantenservice kon mij niet helpen omdat “het ticket” niet gesloten kon worden het systeem werkte niet. Klantenservice kon geen afspraak maken moesten we echt zelf proberen. Het LUKT NIET. Hoe lang moet mijn moeder wachten tot het wel gaat lukken. Verschuilen achter systemen………….ik heb veel geduld maar dit is echt te gek………...voor woorden. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Krikri, welkom! Wat rot om te lezen dat dit zo moeizaam verloopt. Kan je het adres en klantnummer van jouw moeder in de ‘persoonlijke opmerkingen’ van je forumprofiel plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Wanneer zou een monteur uitkomen? Welke dag(en)/dagdeel?


Beste Marcia, adres, klantnummer en voorkeur staat vermeld in het forumprofiel. 


Bedankt! Ik zie dat we vrijdag geprobeerd hebben te bellen, maar dat de voicemail ingesproken is. Is de huistelefoon al wel aangesloten? Zij heeft vrijdag een sms en mail gekregen met daarin een rechtstreeks telefoonnummer + pincode. Zou je die willen bellen? Ik kan door het openstaande ticket ook geen monteur inboeken. Wel kan ik een toelichting maken op het ticket, maar dat gaat naar dezelfde collega's als die achter dat telefoonnummer zitten. Dan wordt het echter pas binnen 2 werkdagen opgepakt. Als je toch wilt dat ik dat doe, laat het gerust weten. 


Bedankt voor het bericht. Een mail helaas niet. Ik ben morgen bij mijn moeder en kijk even op haar mobiel. Anders meld ik mij weer.