Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem nu. Monteur heeft deur open laten staan en is vertrokken zonder wat te zeggen. Ben door KPN doorverwezen naar KPN Netwerk. Wordt nu teruggebeld door KPN Netwerk. Ben benieuwd. Heel slecht dit!

 

Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt!

Hoi @Jacco M . Welkom op het forum. 

Dat klinkt allemaal niet fraai.  Hoe is dit afgelopen?


Het lijkt te zijn opgelost. KPN heeft het kastje opgestuurd en morgen wordt de aansluiting geactiveerd. Ik had vooraf de aansluiting moeten aanvragen. Zal wel ergens gestaan hebben, maar niet gezien. Bij KPN wist men ook niet dat het zo werkte. Desalniettemin hoop ik dat morgen alles rond is.


Het lijkt te zijn opgelost. KPN heeft het kastje opgestuurd en morgen wordt de aansluiting geactiveerd. Ik had vooraf de aansluiting moeten aanvragen. Zal wel ergens gestaan hebben, maar niet gezien. Bij KPN wist men ook niet dat het zo werkte. Desalniettemin hoop ik dat morgen alles rond is.

Klinkt voorspoedig. Is dit ook allemaal goed gekomen?


Helaas niet. De aansluiting werkt niet en de betreffende monteur had geen toegang tot de aansluitingskast, dus kon geen uitkomst bieden. Er zou daarna nog iemand langskomen, maar daar heb ik niets meer van gehoord.


@Jacco M .  Ik wil graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Beste Erwin,

Vandaag is er een monteur geweest van KPN-netwerk. Bleek dat we in een groep zaten, die nog niet was aangesloten. Nu is de aansluiting gedaan en werkt alles naar behoren. Eind goed al goed. Jammer dat het niet in één keer werkte, maar opvolging van KPN netwerk en KPN was goed. Onderlinge communicatie kan beter, maar is uiteindelijk wel goed gekomen.

Groet,

Jacco


Beste Erwin,

Vandaag is er een monteur geweest van KPN-netwerk. Bleek dat we in een groep zaten, die nog niet was aangesloten. Nu is de aansluiting gedaan en werkt alles naar behoren. Eind goed al goed. Jammer dat het niet in één keer werkte, maar opvolging van KPN netwerk en KPN was goed. Onderlinge communicatie kan beter, maar is uiteindelijk wel goed gekomen.

Groet,

Jacco

Herkenbaar. En soms is het helaas een zaak van de (hele) lange adem.

Ik ben blij dat het nu bij jou werkt.  Gelukkig is het doorgaans superstabiel als het eenmaal draait. Veel plezier er mee!