Skip to main content

Ik heb sinds gisterenochtend geen internet en tv na een pakketwijziging. De monteur heeft blijkbaar in de wijkcentrale een verkeerd stekkertje gestoken?  Nu moet er opnieuw een monteur langs maar krijg ik (om privacy redenen) niet te horen waneer dat is. De mevrouw van de klantenservice die ik aan de telefoon had was in tegenstelling tot de eerdere telefoontjes gisteren totaal niet meewerkend. ik moet dus nu maar gewoon afwachten….. Ja prima dat het mobiel internet verhoogd is hoor… maar alle andere van het internet gebruikmakende apparaten willen ook wel weer wat gaan doen. 

 

Ik hoop dat iemand hier een idee heeft hoe dit snel op te lossen

Hoi @Knapevandijk!

Wat balen dat je sinds gisterenochtend zonder diensten zit, mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:  Ik begrijp dat er al wel vervolgstappen zijn gemaakt, maar dat dit voor jou nog wel heel onduidelijk is. Ik zou graag even meekijken zodat ik wellicht wat meer duidelijkheid kan geven. Zou je jouw profiel invult met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Zou je hier een seintje willen geven zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


Gegevens aangevuld! Dank alvast


@Knapevandijk Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie dat de monteur ingepland staat voor 31-12 tussen 08:00 en 10:00. Nog even afwachten dus!

 


🙈dus een monteur maakt maandag een fout en dat wordt 2!! Dagen later pas opgelost….. 


3 dus!!!!


@Knapevandijk Ik kan er helaas niet voor zorgen dat de monteur eerder komt, dit was de eerst mogelijke datum. 

Waar gewerkt wordt worden helaas ook fouten gemaakt, en soms duurt het even voor deze kunnen worden hersteld. Ik snap dat dit heel vervelend is en zou de situatie het liefst vanavond oplossen, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet. 


@Rutger_  en dan maar hopen dat het donderdag wel goed gaat…. zal van de week maar eens bellen voor een korting op het abonnement....


Ik hoor graag van je als de monteur is geweest. Ik ben benieuwd. 


Monteur is geweest en heeft in huis de Glasvezel box moeten vervangen omdat deze maar tot 100mbit ging. Snel en goed geregeld, jammer dat dit niet direct bij de bestelling wordt gecontroleerd., ha een paar dagen frustratie gescheeld leer puntje denk ik dan maar.


Ik begin met het wensen van de allerbeste wensen voor 2021! Bedankt voor jouw terugkoppeling: heel fijn om te lezen dat het opgelost is en dat je tevreden bent over de afhandeling! Leerpunt nemen wij zeker mee, :grinning:.
Ik heb voor de dagen dat je geen diensten hebt gehad, een creditbedrag verwerkt: jij ziet dat terug op de volgende factuur! Als je nog ergens tegenaan loopt of meer vragen hebt, horen wij het graag.