Skip to main content

Ik probeer al meer dan een week een installatie monteur bij kpn te boeken maar online lukt het niet en ook telefonisch op 0800-0402 schijnen ze geen monteur voor me te kunnen regelen!

heeft iemand een tip voor me hoe een kpn monteur bij mij langs te krijgen, wordt hier helemaal moedeloos van…

Hallo @RBos1973 ,

Voor de zekerheid toch maar even de link, je kunt via deze pagina een afspraak maken: 

https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00

Telefonisch via 0800-0402 kan alleen doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00

 


Lukt niet via deze link, probeer het al anderhalve week op deze manier 

zodra je afspraak wil bevestigen word ik uitgelogd

 

heb ook al viermaal naar 0800-0402 gebeld, daar kom ik ook niet verder, ben hier erg boos over


  • Wat nu?

Probeer het eens via een andere PC/tablet/telefoon. 


Heb het al op drie verschillende eenheden geprobeerd, lukt echt niet online


Is er iemand van KPN op dit forum die me kan helpen met dit probleem?


Dat kan enkele dagen duren. De wachttijd is momenteel zo'n drie tot vier dagen. Maar je komt vanzelf aan de beurt. 


Beste @RBos1973, welkom! Heb je inmiddels iemand telefonisch te pakken gekregen? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Op welke datum en dagdeel komt het jou het beste uit om een monteur te ontvangen?


Lukt niet via deze link, probeer het al anderhalve week op deze manier 

zodra je afspraak wil bevestigen word ik uitgelogd

 

heb ook al viermaal naar 0800-0402 gebeld, daar kom ik ook niet verder, ben hier erg boos over

@RBos1973 

Is het al gelukt via 0800-0402 of via de link?

Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Op welke datum en dagdeel komt het jou het beste uit om een monteur te ontvangen?Â