Skip to main content

Hi!

Wij krijgen het verzoek van onze huisbaas, om een afspraak te plannen met een monteur van de installatie van glasvezel. Dat is erg fijn! Echter moet ik hier wel vrij voor nemen.

De opdracht is vanuit, M7 Group naar KPN Wholesale gericht, en er wordt gevraagd de monteur toegang te verlenen tot het aansluitpunt. (Die zit er niet, maar ze bedoelen misschien waar ze het gaan maken)

Er staat 2 uur voor gepland, maar dat is erg optimistisch, vandaar mijn vraag, ik vind het niet erg, als ze het dan wel daadwerkelijk komen maken, en ze niet weer weggaan als ze tot de conclusie komen dat er geen FTU hangt. Want dan neem ik voor niets een vrije dag.

Ik ben me goed bewust, tussen het verschil van KPN de provider en KPN Netwerk, maar KPN Wholesale zegt mij dan weer niet zoveel.

 

 

 

 

Hoi @LJE . Welkom op het forum.

Wholesale (WBA) is de partij die het netwerk van KPN verhuurt aan verschillende partijen.  Ik had eerlijk gezegd een mail/bericht van KPNNetwerk verwacht maar ik ga er wel een beetje van uit dat dit een afspraak is om het fysieke deel van jouw aansluiting te realiseren.

Ik kan het stukje KPN (provider) nog voor je checken maar vermoed niet dat wij al in beeld zijn. Mocht je dit willen dan heb ik je gegevens nodig. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?