Skip to main content

Ik heb ook een nieuw abonnement afgesloten en helaas kon uw medewerken de monteur inplannen. Hij zou mij terugbellen. Helaas… niets meer gehoord. 
Graag alsnog contact opnemen 

 

john de wilde

06********

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Hallo @Johndewilde, welkom op het forum! Jammer dat het de medewerker niet gelukt is om terug te bellen. Wil je jouw forumprofiel invullen, en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Geef ook een aantal voorkeursmoment voor de installatie, dan gaan we een monteur plannen. Houd er wel rekening mee dat er waarschijnlijk niet komende week al ruimte in de planning is hiervoor.


Profiel ingevuld. Heb niet echt voorkeur behalve op dinsdagen liever niet


Dank je, John! Ook ik kan de monteur nog niet inplannen. Dit omdat de wensdatum voor je aansluiting 10 september is, en je het installatiepakket nog niet hebt ontvangen. Nadat je deze hebt kan er een monteur gepland worden. Dit kan je dan ook zelf doen via je bestelstatusomgeving. Mocht dat op dat moment niet lukken, laat het weten. Dan kan ik je dan verder helpen :)


Dus metvandere woorden  mijn contract gaat op 10-9 in  en uiterlijk drie dagen daarvoor ontvang ik mijn spullen en dan moet er nog één monteur worden ingepland?  Geloof je het zeg dat dat goed gaat?

Uiterlijk 3 dagen voor 10-09-2020 ontvangt je jouw installatiepakket.


 


Meestal komt het installatiepakket een stuk sneller dan dat. Maar, ik heb ondertussen verder  gekeken en heb aanvullende informatie boven water kunnen halen. Blijkbaar moet er, voor jouw aansluiting actief kan worden, werkzaamheden worden uitgevoerd in het netwerk. Dit wordt dan door KPN NetwerkNL gedaan. Nadat die werkzaamheden zijn gedaan kunnen wij aan de slag. Je krijgt dan ook, zodra wij bericht hebben van KPN NetwerkNL, een e-mail met een link zodat je dan zelf de monteur kunt plannen. De geplande leverdatum zal dan, als de monteursafspraak later is, definitief worden op de datum van de afspraak. 


Ik heb er geen vertrouwen meer in.  Huidige contract met provider was al opgezegd en straks zit ik zonder internet. Duurt me echt veel te lang. 
vrijdag zal ik ook een  brief sturen

 

fijne avond 

 

john


Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt, John. Maar een brief sturen heeft geen zin. Dan ben je, vanaf het moment dat jij het verstuurt, 2 weken verder voor je daar reactie op hebt. En die reactie komt van een mijn klantenservice collega's die je gaat bellen en net zoveel kan doen hierin als ik dat kan. En mijn aandacht heb je al.

Ik heb nog even weer naar je bestelling gekeken en je maakt gebruik van de overstapservice (dit staat ook in de bevestiging die je van ons hebt gekregen). Dat wil zeggen dat jouw huidige diensten blijven doorlopen tot het moment dat ons signaal actief wordt. Vervolgens geven wij door aan je oude provider dat de boel bij ons actief is en beëindigen zij per die datum je abonnement bij hun. Dus je komt niet zonder diensten te zitten. Ik kan je op dit moment verder alleen maar vragen om nog even af te wachten.


Nou ontvang ik eindelijk bericht om een monteur in te plannen voor installatiewerkzaamheden. Weet je? Log ik in krijg ik de melding om opnieuw in te loggen. Doe ik dat dan kan ik weer geen monteur inplannen. Hoe nu verder?


 


Ai, daar wordt het niet beter van John! Als je me een aantal moment geeft, vanaf de 10e, waarop het uitkomt, dan plan ik het voor je in. Want als jij nu de mail hebt gekregen, dan kan ik het hier ook voor je inplannen.


14/09 in de middag, 15-09 in de ochtend en 16-09 in de ochtend 


Top, dank je! Heb ik hem bij dezen ingepland voor 14 september tussen 14:00 en 16:00 uur. De monteur komt in dat tijdsblok aan. Je krijgt een bevestiging hiervan per e-mail :)