Skip to main content

Ik ben overgestapt van ziggo naar kpn , alles goed geregeld en pakket ontvangen, afspraak monteur gemaakt ,12 december tussen 0800/10:00 , geen monteur ,wel bericht een nieuwe afspraak maken ! 

Bel de klantenservice vragen waarom die niet geweest is, afspraak was niet door gekomen . Weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 19 december, tussen 10:00/12:00 ,11:45 bericht nieuwe afspraak maken , 

Grrrr bel ik weer de klantenservice,  monteur was geweest maar was niemand thuis ! Ik zeg ik ben de hele tijd thuis te wachten , en de monteur zou 15 min voor die tijd bellen als ie er aankomt ! Monteur had gezegd dat ik de hele tijd in gesprek ben ! Wat dikke lariekoek is ! En toen werd de hoorn er opgegooid!

Ik weer bellen na 15 min eindelijk weer iemand aan de lijn , weer het zelfde uitgelegd, ja wij kunnen er ook niks aan doen ! Het wordt dan een welles nietes ding, maar wat ik wel kan doen is een nieuwe afspraak maken voor woensdag 15:00/17:00 , 3x is scheepsrecht zegt ze lachend,  pfff als het zo moet als nieuwe klant, dan blijf ik bij ziggo !! 

Zonder zelf teveel te klagen , kan ik je wel begrijpen , empathie bij de meeste medewerkers van de klantenservice is ver weg , er is geen persoonlijk aandacht meer voor de klant helaas. Of als het niet bevalt dat je iets zegt word de lijn opgelegd. Maar er zijn sommige die t werk iets langer doen , en je wel vriendelijk te woord staan , en je ook goed kunnen helpen. Ik hoop voor je dat a.s woensdag wel alles opgelost gaat worden. Wellicht dat een Moderator ook iets kan betekenen voor je. Ik zou de antwoorden goed in de gaten houden hier op het forum. fijne avond.


Hoi @Moonwolf83, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Je zit op een monteur te wachten, maar die komt niet. Tot 2 keer toe. Dat is niet fijn. Zeker niet als je ook nog eens gewoon thuis was. 

Nu is de woensdag inmiddels geweest. En even zonder dollen, was 3 keer ook echt scheepsrecht? Ik hoor het graag. 


Nou woensdag voorbij, en weer geen monteur ! Ook geen belletje of kaartje !! Klantenservice voor de zoveelste keer gebeld,  gevraagd wat er nou weer aan de hand is , is de monteur ziek 🤨fijn dat het niet even gemeld wordt!! Heel apart weer !! 


@Moonwolf83,

 

Vul even je profiel in zodat @Bart_Z kan meekijken in de systemen. Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.


Ja dat is niet netjes, wel spijtig dat de monteur ziek is. Maar dat kan best even gemeld worden inderdaad. Heb je nu wel weer een nieuwe afspraak gemaakt?