Ik ben overgestapt van ziggo naar kpn , alles goed geregeld en pakket ontvangen, afspraak monteur gemaakt ,12 december tussen 0800/10:00 , geen monteur ,wel bericht een nieuwe afspraak maken !
Bel de klantenservice vragen waarom die niet geweest is, afspraak was niet door gekomen . Weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 19 december, tussen 10:00/12:00 ,11:45 bericht nieuwe afspraak maken ,
Grrrr bel ik weer de klantenservice, monteur was geweest maar was niemand thuis ! Ik zeg ik ben de hele tijd thuis te wachten , en de monteur zou 15 min voor die tijd bellen als ie er aankomt ! Monteur had gezegd dat ik de hele tijd in gesprek ben ! Wat dikke lariekoek is ! En toen werd de hoorn er opgegooid!
Ik weer bellen na 15 min eindelijk weer iemand aan de lijn , weer het zelfde uitgelegd, ja wij kunnen er ook niks aan doen ! Het wordt dan een welles nietes ding, maar wat ik wel kan doen is een nieuwe afspraak maken voor woensdag 15:00/17:00 , 3x is scheepsrecht zegt ze lachend, pfff als het zo moet als nieuwe klant, dan blijf ik bij ziggo !!