Skip to main content

Ik zit hier nu al 4 uur te wachten op een monteur, die inmiddels ruim 2 uur te laat is. Waarom krijg ik geen telefoontje wat er aan de hand is.

Bellen met KPN heeft ook geen zin, want die kunnen niets doen😬😬😬. Is dit normaal???

Hoi @habeetje, welkom! Wat vervelend dat de monteur er nog niet is. Een monteur komt in een tijdsblok van 2 of 4 uren. Deze staat in de e-mail en/of sms die je daarover hebt gehad. Het kan dus zijn dat hij pas aan het einde van dat blok komt. En soms kan vertraging ook voorkomen. Als het mogelijk is zal de monteur, of de planningsafdeling, dan bellen om dit aan te geven. Maar dit lukt helaas niet altijd. 

De monteur heeft speling tot een half uur na het aangegeven tijdsblok. Als hij er dan nog niet is neem dan contact op met de telefonische klantenservice op 0800-0402 (gratis). De collega's daar kunnen de afspraak dan met je herplannen.


Leuk hoor dit antwoord, maar hij zou komen tussen 08.00 en 10.00 uur. Dus inmiddels ca. 3 uur te laat. 
Niets gehoord of vernomen hoe laat hij dan zou komen. Dit is toch niet normaal. Je hoort toch een bericht te krijgen. Dat lijkt mij wel zo netjes. Hoe kom ik er nu achter of hij vandaag wel of niet komt?


Monteur van Roamler? 


Geen idee. Maar dit is echt te gek voor woorden. Heb er nu al spijt van dat ik overgegaan ben naar KPN

 

 


Dat klinkt inderdaad als een valse start van het abonnement en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou dan toch willen adviseren om direct contact op te nemen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na en plannen indien nodig een nieuwe afspraak voor je in! 


Ja dat heb ik al gedaan, maar als mantelzorger is mijn tijd kostbaar en nu heb ik voor niets uren zitten wachten. Schandalig.


Het kan altijd een keer voorkomen dat er door onvoorziene omstandigheden een afspraak niet kan doorgaan maar ik ben het met je eens dat dit dan wel gecommuniceerd dient te worden. Hopelijk verloopt de volgende afspraak dan beter. Post gerust nog even een berichtje als ik iets voor je kan doen.


Mag hopen dat hij woensdag wel op tijd komt. Kennelijk had ik een Mail moeten krijgen met de contactgegevens van de monteur begreep ik van de dame aan de telefoon.
Nooit ontvangen. Er zal wel weer een fout in mailadres gemaakt zijn. Is ook al verschillende keren gebeurd.😏