Skip to main content

Kon even geen e-mail adres vinden waar ik kpn had kunnnen bedanken nog heb ik social media om het van de daken te schreeuwen... dus dan maar even op het forum;

 

ik had nooit issues met internet (behalve dat hier een kwalitatief slechte koperlijn is) dus dat er in enkele maanden tijd 2 x een monteur langs komt / langs moet komen is irritant (voor mij maar ook voor kpn) echter tegelijk ook weer goede service!
 

eigenlijk gaat het niet om de service maar wilde ik KPN even meedelen dat de monteur (Emre?) die hier zojuist (voor de 2e x) is geweest echt een geniale kerel is, slim, adrem, alert, attent, humoristisch, doortastend, kundig! Hij is een held, een topman in de dop!

 

 

Wat mega leuk om dit te lezen, @Joostdk! Dat je de moeite hebt genomen om dit door te geven en dan ook nog eens een compliment: dank je wel! :blush:  

Ik wil dit héél graag aan de betreffende monteur doorgeven, maar daar heb ik wel jouw klantgegevens voor nodig: op basis van je postcode en huisnummer en/of klantnummer kan ik achterhalen welke monteur bij jou langs geweest is. Het is geheel vrijblijvend, hoor: absoluut niet verplicht!

Wil je deze gegevens invullen in jouw Forum profiel? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Alvast bedankt! :smiley:


@Shyrin_  sure, done, echt een uithangbord voor KPN die collega van je!


Kon even geen e-mail adres vinden waar ik kpn had kunnnen bedanken nog heb ik social media om het van de daken te schreeuwen... dus dan maar even op het forum;

 

ik had nooit issues met internet (behalve dat hier een kwalitatief slechte koperlijn is) dus dat er in enkele maanden tijd 2 x een monteur langs komt / langs moet komen is irritant (voor mij maar ook voor kpn) echter tegelijk ook weer goede service!
 

eigenlijk gaat het niet om de service maar wilde ik KPN even meedelen dat de monteur (Emre?) die hier zojuist (voor de 2e x) is geweest echt een geniale kerel is, slim, adrem, alert, attent, humoristisch, doortastend, kundig! Hij is een held, een topman in de dop!

 

 

Keurig Emre!


@Shyrin_  sure, done, echt een uithangbord voor KPN die collega van je!

Ik heb de betreffende monteur, inderdaad Emre, gevonden en een link naar je topic gedeeld! Nogmaals dank voor de genomen moeite! 


Even een groot compliment voor een monteur uit Hoevelaken die belangeloos en in zijn vrije tijd ons probleem heeft verholpen.na twee dagen proberen bij het callcentrum zonder reactie heeft hij het wel willen doen .waardeer deze mensen ze zijn een grote aanwinst.


In zijn vrije tijd nog wel? Dat is wel héél aardig! :blush:
Fijn dat jullie probleem verholpen is @Hoevelakertje! Ik wil en kan je compliment doorgeven aan de betreffende monteur: wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Op basis van jouw gegevens, kan ik achterhalen welke monteur bij jou langs geweest is. Het is geheel vrijblijvend en alleen maar leuk! 

Sowieso bedankt voor de genomen moeite om het hier om ons forum te delen! :grinning:


Beste Shyrin

 

Nogmaals ,48 uur moeten wachten op de service dienst en onze plaatsgenoot reageert direct en regelt het voor mij!

 

Hoevelakertje