Skip to main content

Ik had gisteren een afspraak staan met een monteur tussen 1 en 3 voor het installeren van mijn pakket van KPN. Ik ben netjes de aangewezen tijd aanwezig geweest op het adres waar de afspraak stond, maar er kwam niemand opdagen. Ik heb zelfs om half 3 gebeld om te vragen of ze nog zouden komen, maar daar werd gezegd dat de afspraak er nog gewoon stond. Uiteindelijk is de afspraak verwijderd. Volgens de Monteursbon stond er: Levering niet gereed, retour Uitvalbehandelaar. Er stond ook dat er contact opgenomen zou worden binnen 1 werkdag. Nu zit ik dus zonder internet en tv en heb ik geen idee wanneer dit geregeld gaat worden…. 

Hi @Samoudhof! Vervelend om te horen dat de monteur niet op het afgesproken moment is langsgekomen. Wel zie ik dat er ondertussen een nieuw moment is ingepland. 

Ik zal het topic open laten staan tot het moment dat de monteur is geweest en alles werkt. 🙂


@Bram_ Ik heb inmiddels een noodpakket (Digitenne) en kan dus tot vrijdag op deze manier tv kijken. Nu zie ik wel dat ik alleen maar NPO kan zien en voor de rest geen “abonnement heb”. Is het mogelijk dat deze zenders ook geactiveerd worden?


@Samoudhof ik heb een aanvraag gedaan deze te activeren. Dit moet binnen een werkdag klaar zijn.

Mocht je morgen om deze tijd nog geen commerciële zenders hebben, vul dan in je profiel voor de zekerheid het CAS ID in. Deze staat in het menu van de Digitenne bij “Abonnement status”. Ook staat deze op een sticker aan de onderkant.