Skip to main content
Vraag

Monteur is niet geweest

  • June 18, 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

ik zou vandaag monteur krijgen voir mijn glasvezel  1500 en  1700 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @dewidean, welkom en excuses voor de late reactie! Ik begrijp dat er geen monteur geweest is dus? Wat vreemd! Heb je daarna nog eens contact met ons gehad? Kan ik nog iets voor je betekenen? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles inmiddels in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?