Skip to main content

goedemiddag

 

vanaf 1100 uur tot 13.15 aan de telefoon gehangen en op het laatst werd ik erop gegooid.  erg frustrerend!!!!!!!!!!!!!!!

er zou een monteur komen om 0900 uur op *** voor aansluiting glasvezel. Omdat zij geen pc heeft mail ik.  tot op heden is er niemand geweest.  ik als buurvrouw ben er druk mee.  jullie zijn niet te bereiken, dit kan echt niet !!!!

hele slechte service va KPN

 

hoe kan ik contact met jullie krijgen en een uitleg krijgen waarom wij de hele morgen zitten de wachten?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Welkom op het forum @Nicolet de Jongste, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Zit je buurvrouw nu helemaal zonder verbinding? Of heeft ze nog een verbinding via de koperlijn?

Als het gaat om de aanleg van glasvezel, dan kunnen jullie contact opnemen met KPN Netwerk. Dat is de partij die de aanleg verzorgt. KPN de internetprovider waar je nu contact mee hebt, komt pas kijken nadat het glasvezelkastje goed is geïnstalleerd  en de lijn is opgeleverd.

Ik kan in dat geval ook niet voor je nakijken wat er mis is gegaan met de afspraak, omdat wij dit niet inzichtelijk hebben (net als mijn collega's bij de telefonische klantenservice via 0800 - 0402)