Skip to main content

Ik heb net een bestelling gedaan en mijn internet wordt op 2 augustus geactiveerd maar er komt 14 augustus pas een monteur. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik het pakket zelf op 3 augustus kan aansluiten? Ik kan niet zo lang wachten in verband met werk. Momenteel ben ik in het buitenland en kan niet bellen.

 

dank alvast!

Gewoon even geduld hebben. Bij mij hetzelfde. Je abo wordt pas echt actief gemaakt (en gaat de facturatie starten) nadat de monteur geweest is om de boel aan te sluiten.


Hallo @Mc00 ,

Je krijgt enkele dagen voor 2 augustus het KPN-pakket opgestuurd. Daarbij zit een instructie hoe je het zelf kunt aansluiten. 

Dus mogelijk heb je de monteur helemaal niet nodig?  


@Noordzee bedankt voor de reactie. Dit zou mooi zijn dan is het idd geen probleem. Is er misschien een KPN medewerker die dit kan bevestigen? Of kan ik ergens chatten of e-mailen met een medewerker?


Op de kennisbank is er wat over geschreven: 

 

Installatiegarantie

Met onze Installatiegarantie sluit je zelf je internet en tv aan. Als je bij KPN een koper (xDSL) of glasvezelpakket neemt controleren wij eerst of jij op jouw adres alles zelf kan aansluiten. Bij het aansluiten wijst de KPN Thuis app je de weg. Je kan ook altijd hulp vragen aan onze experts die 7 dagen in de week voor je klaar staan.

Lukt het ook met telefonische hulp niet om jouw pakket aan te sluiten? Doordat er bijvoorbeeld een aansluitpunt ontbreekt of omdat er nog afgemonteerd moet worden? In dat geval sturen we een installatiemonteur.

 

bron : 

 

In dit topic komt vanzelf een KPN-moderator langs. Alleen de wachttijd is momenteel zo'n vijf dagen.  Â