Skip to main content
Beantwoord

Monteur komt niet langs ivm Covid19


Toon eerste bericht

30 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Fijn dat je nu eindelijk toch aangesloten bent, @simpelm! Heel verwarrend wel, onze communicatie. Ik kan me voorstellen dat je verre van tevreden bent over de hele situatie. Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het dan vooral weten. 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 mei 2020

Glasvezel werkt, ik ben tevreden.

Het zou prettig zijn, als onnodige procedures op mijn adres gestopt zouden kunnen worden.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Goed om te lezen! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, kijk ik of ik daarin nog iets voor je moet regelen. Ik ga er vooralsnog vooruit dat het nu gewoon in orde is! 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 mei 2020

Is gedaan.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 21 mei 2020

Hallo @simpelm Er stond nog een melding voor een achterliggende afdeling. Ik heb aangegeven dat alles nu werkt en dat er geen verdere stappen meer nodig zijn. 


Reageer