Skip to main content

Is het normaal dat je 2 x een dag vrij neem om het aansluitpunt te zoeken en dat er niemand komt opdagen dat er geen enkele tegemoetkoming is moet ook nog een 3de vrije dag gaan nemen voor de volgende afspraak in de hoop dat ze dan wel komen opdagen!!!

 

gr wal

*Admin: verplaatst naar juiste board en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Wal79! Welkom op ons KPN Forum. Als ik je goed begrijp had je een afspraak met onze(?) monteur om het aansluitpunt te zoeken. Als de monteur niet meer kan komen of hoeft te komen, dan bellen ze meestal van te voren. Dit is niet gebeurd begrijp ik? Wij geven geen vergoeding als een klant een dag vrij neemt voor de monteur. Ook niet als die monteur niet komt opdagen. Echter is het natuurlijk wel zaak dat je weet waar je aan toe bent. 

Kun je iets meer vertellen over de huidige stand van zaken? Heb je een nieuw abonnement besteld en moet er een installatiemonteur langskomen of ga je over op glasvezel? Heb je op dit moment wel gewoon diensten (via ons of andere provider)? Heb je daarnaast al een nieuwe afspraak kunnen maken voor een monteur?

Ik hoor het graag als ik iets voor je kan betekenen. 
 

 


Hey Lisa 

 

het is niet meer nodig heb alles opgezegd Het was niet 1 x maar 2 x dat er niemand kwam opdagen en vindt het niet normaal dat iemand dan 2 dagen vrij neemt en er geen contact is geweest dat ze het niet ging lukken daar moest ik ook zelf nog voor bellen, en als je dan telefonisch alles opgezegd  en ze bellen een uur later weer voor een afspraak te maken dan zakt mijn broek af! Dus snel terug naar ziggo

 

gr walter

 


Bedankt voor het melden @Wal79 :thumbsup: