Skip to main content

Monteur komt niet opdagen! Tussen 8-10 zou hij komen niemand geweest. Vanmiddag gebeld met de klantenservice , tja zij kunnen er niks mee doen de afspraak staat op actief dus hij zal wel moeten komen, nee we hebben geen nummer wat u kan bellen. blijf maar wachten. De hele dag niemand gezien en niet eens het fatsoen om de afspraak af te zeggen. 

Blijkbaar is dit bij kpn normaal als ik het forum zo lees. 

 

Dat is naar, @Desir! Het kan soms voorkomen dat het de monteur niet lukt om te komen. Er hoort dan dezelfde dag nog contact te worden opgenomen voor overleg en een nieuwe afspraak. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid hierover? Zo niet, dan raad ik je aan om nog een keer te bellen. Ik wil het ook wel voor je nakijken (vul in dat geval je forumprofiel in en reageer als je dat gedaan hebt), alleen kan ik er dan wel pas morgen op terugkomen aangezien deze avond op het forum geen medewerkers aanwezig zijn.


Ik heb nogmaals gebeld en de afspraak is vanmiddag door kpn geannuleerd, zonder het aan ons kenbaar te maken  omdat er een ander soort monteur moest komen die in de wijkkast iets moest doen. 

Als het goed is worden we maandag gebeld voor een nieuwe afspraak.

Â