Skip to main content

Ik had vandaag een afspraak dat de monteur tussen 12 en 14 uur zou komen. Er is nog niemand geweest, ook niets gehoord. Ik baal hier enorm van! Graag hoor ik of hij nog komt vandaag!

Ik krijg vandaag een monteur maar niemand weet hoe laat. Ondertussen is dit dag 3 dat we zonder internet/wifi/tv zitten. Snap best dat een monteur het druk heeft maar het zou fijn zijn als hij even laat weten hoe of wat. Heb nog gezegd dat het prioriteit heeft want mijn vrouw kan nu niet thuiswerken.

we krijgen we 4G gecompenseerd maar daar kijk ik geen tv mee....


Bellen met 0800-0402 gaat denk ik sneller.


Dat heb ik uiteraard gedaan maar kreeg te horen dat ik moest wachten....


Dan hopen dat u niet voor niets wacht. Ik ben een klant en kan niet in het systeem kijken helaas.


Helaas is niemand op komen dagen. Weer gebeld en werd meegedeeld dat het 2 a 3 werkdagen kon duren….. pissed of!!!! 


Hallo @Jootje26180 en @PatrickDekker! Het is momenteel erg druk op ons Forum, daardoor kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jullie berichten! Ik zeg altijd: afspraak is afspraak. Er kan natuurlijk iets onverwachts tussen komen waardoor een monteursafspraak uitloopt of niet door kan gaan: dat ook melden is dan het minste wat er gedaan kan worden: namens KPN excuses dat dit niet gedaan is! Is er inmiddels al een monteur langs geweest en is alles weer opgelost? Ik hoor het graag, ook als het niet zo is.


Inmiddels is het wel opgelost maar de oplossing had bij helpdesk genoemd kunnen worden. Monteur is niet bij mij langs gekomen maar heeft gebeld. Via de kpnsite moet ik wachtwoord veranderen en toen deed alles het weer.Omdat kpn automatisch gegevens doorstuurt naar het modem bleef deze in de oude instellingen staan. Vond het echt erg vervelend omdat ik 3 dagen niets heb vernomen en steeds zelf maar moest bellen.komt er überhaupt nog een compensatie?? 


Wat fijn dat de monteur je gebeld heeft en het nu opgelost is! Ik kan mij goed voorstellen dat het extra zuur voelt, als je de oplossing ook via mijn collega's van de klantenservice had kunnen krijgen… Hoeveel dagen heb jij nu precies zonder diensten gezeten?
Wil jij ook jouw gegevens (postcode + huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is) aanvullen in jouw profiel? De gegevens zijn alleen voor jou en de KPN Moderators zichtbaar. Geef je een seintje als je de gegevens ingevuld hebt, dan kijk ik na wat ik voor je kan doen.


Heb mijn profiel aangepast👍🏻


Super, dank je wel! Ik compenseer de dagen dat je geen diensten hebt gehad, dat wordt verrekend met de eerstvolgende factuur!


Ik heb het zelfs drie keer gehad dat een monteur of niet kwam opdagen of niets kon doen.

- eerste keer zou een monteur komen om glasvezel aan te leggen. Niemand kwam

-tweede keer kwam iemand van kpn-provider ook voor de glasvezel verbinding. Hij kon niets doen omdat een ander deel van de glasvezel nog niet volledig was aangelegd.

-vandaag weer zou iemand van kpn komen voor de glasvezel, maar op de tijd van de afspraak zelf was ik gebeld dat er geen monteur beschikbaar was. Waarom is er dan überhaupt een afspraak gemaakt op die dag/tijd?

 

Ik denk dat ik toch niet zal kiezen voor glasvezel.

Weer thuis wachten voor niets heb ik geen zin in.