Skip to main content

Vandaag had ik een afspraak om tussen 15:00-17:00. Nu speciaal vroeg naar huis voor gegaan, nu sturen ze om 15:45 een mail dat ze pas 26 oktober komen. Nu moeten we daardoor een week zonder tv en internet zitten, en waarom? Omdat KPN bang is dat mensen internet stelen uit het netwerk en daarom het stroom stekkertje uit de glasvezel adapter halen, anders kon het gewoon zelf aansluiten.

Dus wat gaat een monteur nu doen waarop, ik een week moet wachten, een stroom stekkertje aansluiten. Het ergste vind ik hieraan dat ze liegen dat ze hebben te proberen contacteren om de afspraak te verplaatsen en dat ze dit per mail tijdens de afspraak tijd hebben verzet. Nu moet ik op kantoor morgen tot 8u doorwerken i.p.v. dat ik dat vanavond of thuis kan omdat ik geen internet voorlopig heb!!

Iemand ervaring hoe ik sneller een stroom stekkertje in de glasvezel adapter krijg? En in monteurs systeem de activatie aan.

Groet,

Victor

Het beste wat je kan doen is even contact opnemen met de Klantenservice op 0800-0402. Deze kunnen precies zien wat de oorzaak is van het annuleren van de monteursafspraak. Daarbij kunnen zo ook een nood oplossing regelen waardoor u niet zonder TV en Internet zit.


 

Omdat KPN bang is dat mensen internet stelen uit het netwerk en daarom het stroom stekkertje uit de glasvezel adapter halen, anders kon het gewoon zelf aansluiten.

 

KPN haalt niet een stroomstekker uit een NT. Vaak doen de vorige bewoners dit omdat ze niet goed kijken, of snappen dat dit bij de NT moet blijven.

Heeft ook niks met evt "stelen" te maken. Er komt toch geen verbinding binnen als je geen abonnement hebt afgesloten.

 

Ik weet niet of ze enkel een stroomstekker kunnen sturen, of anders het hele NT pakket. Wellicht kan een moderator dat hier. Moet je wel even je profiel aanpassen met relevant info, en het type nt even doorgeven, of evt foto maken ervan.

 

P.s. Officieel mag je niet aan een NT/glasvezelaansluiting prutsen, maar een stroomstekker erin stoppen moet wel lukken.


Hoi @VictorH. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je voor niks eerder naar huis bent gegaan en dat je die uurtjes morgen weer moet inhalen. Ik zou je graag verder willen helpen hierin maar helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een losse stroomstekker toe te sturen en eerlijk gezegd weet ik niet of onze klantenservice dat wel kan. Je kunt het advies van dragons ter harte nemen en even bellen met 0800-0402. mijn collega's kijken graag met je mee.


Het gaat om volgende glasvezel kastje, deze mist een stroomstekker, bij het 0800-nummer was er echt geen mogelijkheid om me verder te helpen of een afspraak eerder te maken. Ze hadden me wel een data bundel voor de telefoon aangeboden, maar zowel ik als m'n vriendin hebben geen KPN abonnement, dus daar konden we niks mee, en nee wouden geen andere oplossing aanbieden.


Hoi @VictorH . Wat ik er nu van begrijp is dat je nog geen actief abonnement hebt? En dat daar een monteur voor moet komen? Dan heeft een stroomstekker voor dat glasvezel kastje ook geen nut. Die zal de monteur dan ter plekke wel installeren. 

Kun jij anders je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik even meekijken. 


Heb de gegevens aangevuld. Hopelijk kun je iets mee. Bedankt dat je wilt mee kijken en helpen.

Groet, Victor


@VictorH Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. De monteur staat nu inderdaad ingepland op 26 oktober. Ik heb er voor je naar gekeken, maar de afspraak kan helaas niet worden vervroegd of op een eerder moment worden ingepland. Ik had je graag ander nieuws medegedeeld, maar ik kan het niet mooier maken, sorry. Er zit voor nu niets anders op dan de afspraak op 26 oktober af te wachten.