Skip to main content

Weken lang aangegeven dat wij op 22 augustus zouden gaan verhuizen. Er zou monteur langs komen op die dag. Niemand kwam opdagen, geen belletje/email of wat dan ook vanuit jullie kant. Ik erachter aan gebeld, kreeg een antwoord dat een ticket is gemaakt en monteur zou langs komen. Guess what? weer niet!! Geen internet en TV vanaf 22 augustus tot 5 september. Als je KPN belt krijg je ook een arrogante knul aan de lijn die niet geleerd heeft hoe je andere moet respecteren. Nu wil ik een vergoeding voor die twee weken, werkt de website steeds niet. De website herkent de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening niet maar elke maand wordt er wel een bedrag van @KPN afgeschreven? Echt typisch dit!

Goedemiddag @Octavianus8 en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

Als ik het goed begrijp, heb je de periode van 22 augustus tot 5 september geen gebruik kunnen maken van je diensten terwijl je wel voor deze periode hebt betaald. Dat is uiteraard niet de bedoeling dus goed dat je hier melding van maakt. Hoe of via welke pagina probeer je hier een vergoeding voor aan te vragen? Kun je eens kijken of het lukt via dit linkje? Kan ik verder aannemen dat er op 5 september alsnog een monteur langs is gekomen?Â