Skip to main content

6-7-2020 internetsnelheid verhoogt van 100 naar 200 mb op mijn kpn. dit zou op 9-7-2020 moeten werken.

Enkele dagen later nog steeds geen sneller internet en maar eens gebeld hoe dit mogelijk is.

Er word vertelt dat dit niet mogelijk is met de huidige bekabeling. slecht geinformeerd maar is een mogelijkheid.

Een monteur is benodigd en deze ingepland op 21-7-2020. Monteur komt niet opdagen.

Na contact een monteur ingepland voor 23-7-2020. Monteur komt niet opdagen.

Weer gebeld uiteraard en word me verteld dat vanaf 28-7-2020 de internetsnelheid kan worden verhoogt nadat de monteur is geweest. Opnieuw een monteur ingepland.

Van alle afspraken heb ik afspraakbevestiging mails ontvangen en van die op 23-7-2020 zelfs 6 stuks.

Resultaat 2 volle dagen vrij moeten nemen daar ik zzp er ben en niet anders dan hele dagen kan uitplannen. En nu dus een derde dag dat de onkosten oplopen.

Nu maar hopen dat ze komen want de onkosten zijn al aanzienlijk.

Telefonische medewerkers bieden geen enkele compensatie.

Zijn er mensen die weten hoe hier mee om te gaan en of er compensatie kan worden gevraagd?

Hoi @GJ. Wat jammer dat het allemaal zo is gelopen.

Ik vrees dat ik je niet kan helpen met compensatie. Dat neemt niet weg dat ik het super vervelend voor je vind dat jij hier zoveel tijd aan hebt moeten opofferen. 

Werkt de aansluiting nu trouwens wel goed? Is het laatste bezoek goed gegaan?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.