Skip to main content

...en de klantenservice kan ik niet bereiken. 

Ik ben maar vast begonnen met het opstellen van een schadeclaim. Telefonisch heeft KPN bevestigd ons binnen drie dagen aan te sluiten op glasvezel. Hiervan heb ik een opname. Deze afspraak werd al niet nagekomen en hierover ga ik hier ook niet in discussie met mensen die denken het beter te weten. Afspraak is afspraak.

Inmiddels zijn al twee afspraken gemaakt waarbij de monteur van KPN gewoon niet komt opdagen. Er wordt geen contact opgenomen, geen SMS of e-mail verstuurd, dat er iets tussen is gekomen o.i.d. 

Maar eens gerechtelijke stappen overwegen. 

Hoi @christianvv91. Door een interne storing is het voor de monteurs helaas niet mogelijk geweest om bij jou langs te komen. Wij vragen u op een later moment contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) voor het maken van een nieuwe afspraak. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:


Hoe kan het dat eerst afgelopen woensdag de monteur niet kwam opdagen en nu weer niet, vanwege een interne storing? En waarom wordt hierover niet gecommuniceerd? 

Ik heb twee keer een hele ochtend vrijgehouden hiervoor. 


Nu verschijnt een e-mailbericht dat de monteur vanmiddag komt. Hoe kan ik hier nog op vertrouwen? Moet ik nu mijn afspraken annuleren en hopen dat we dit keer wel geluk hebben? 


Valt dit ook onder de interne storing? De pagina die het niet doet. 

 


Inmiddels telefonisch vernomen dat de monteur is gearriveerd. En het blijkt nog een bekende te zijn ook van onze kerk. Nou dan komt het vast goed. :relaxed:


Met Gods hulp komt alles goed en met de hulp van KPN.


Hoi @christianvv91. Door een interne storing is het voor de monteurs helaas niet mogelijk geweest om bij jou langs te komen. Wij vragen u op een later moment contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) voor het maken van een nieuwe afspraak. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

 

De verbinding is opgeleverd. Nu de komende tijd eens monitoren.