Skip to main content

Hoi

Ik typ dit namens nijn ouders want ik ben hun mantelzorger.

Vandaag zou een gratis monteur komen voor glasvezel en wat blijkt er zit een fout in de wijkkast. En nu moet dat eerst opgelost worden.

Mijn moeder wordt dan gebeld door kpn voor een nieuwe afspraak met een monteur.zodra het in de wijkkast wordt opgelost.

Bellen ze dan prive? Want dan moet ik het haar zeggen ze neemt geen nummers op die prive zijn maar als kpn het is dan wel.

Ik zal dan zeggen dat ze dan toch op moet nemen als het prive blijkt te zijn

 

Maar waarom wordt er van te voren niet gekeken in de wijkkast ? Groetjes van een leek

Hoi @Rooike . Welkom op het forum.

Ik snap je vraag maar het is lastig voor mij om die eenduidig te beantwoorden.  Er moet dus iemand naar een wijkkast?  Dat kan een monteur van ons zijn maar ook een monteur van KPNNetwerk (zij gaan over het fysieke netwerk en worden vaak door onze monteurs aangestuurd als wij het niet kunnen opleveren)

Is het anders misschien een idee dat ze jouw contact telefoonnummer gebruiken? En dat jij informatie weer doorsluist naar je ouders?


Hoi  

Ik heb kpn netwerk zelf gebeld en ze zeiden dat het wordt door gespeeld naar hun onder aannemer en die plant in wanneer ze naar de wijkkast gaan.

Ik heb kpn netwerk gezegd dat ze mailen moeten en dat hebben ze genoteerd

Het koper werkt gelukkig nog bij hun.

Maar eigenlijk steekt het dat het zo snel moet. Glasvezel aangelegd binnen huis. Kpn stuurt kastje binnen week en stuurt gratis monteur ook in diezelfde week en dan puntje bij paaltje werkt het glasvezel nog niet. Ik denk dan zorg dat het wijkkast gedoe eerst is geregeld.

 

 


Misschien ter geruststelling: Koper (als dat van KPN is) blijft gewoon werken totdat glasvezel succesvol is aangesloten.Â