Skip to main content

Goede middag, 

Heb glasvezelkastje ontvangen van kpn, ik heb daar niet om gevraagd. 2 dagen later e-mail ontvangen dat kpn stopt met koper aansluiting binnen 6 weken.Na vele pogingen eindelijk afspraak monteur. Deze constateerde dat ik het verkeerde kastje had en dat er een verkeerd huisnummer op de opdrachtbon stond. Ik woon op nr. 2A op zijn bon stond nr. 2. Hij zou dit doorgeven aan kpn en ik moest een nieuwe afspraak maken. Dit heb ik gedaan maar in de mail stond weer nr 2 ipv 2A. Dus de afspraak is door kpn geannuleerd. Heb geprobeerd weer een nieuwe afspraak te maken. Dit kon niet omdat er intern e.e.a. niet klopt. Ik ben al 20 jaar klant bij kpn en ben tevreden over mijn huidige aansluiting. Glasvezel is jaren geleden al aangelegd, maar ik heb daar geen gebruik van gemaakt omdat veel buurtgenoten slechte ervaringen hadden met glasvezel. Nu moet het en dat vind ik verder geen probleem maar dan is het wel nodig dat het aangesloten wordt.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om straks niet zonder TV en internet te komen?

Mijn klantnummer is ***********.

postcode 5581tz

 

Admin: klantnummer verwijderd in verband met privacy. 

Graag reactie 


V

Geen antwoord ?¿?


Hoi @Win888wom . Ik wil graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Beste Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld. Ben niet handig met digitale zaken  hoop dat ik het goed gedaan heb. Hoor het graag en dank voor je reactie.


Hoi @Win888wom . Geen zorg, het is goed gegaan en ik kan nu bij je gegevens.

Er is een ticket aangemaakt voor een ‘repareer’ afdeling.  Daar is het wachten nu op.

Heb jij nog wel diensten thuis? 


Beste Erwin, ik ben al 20 jaar klant bij Kpn. Nu loopt het nog goed, maar het overgaan när glasvezel is bij niemand bekend. Het was niet mijn keuze maar kpn verplicht mij om over te stappen. Heb na vele pogingen nog geen duidelijkheid over wat er gaande is waardoor ik geen glasvezelsignaal krijg. Ik maak me zorgen nav de brief van kpn ivm afsluiten koper wat altijd goed gewerkt heeft. Spoed en herstel weet van niks. Ik heb er geen verstand van en wil niet zonder TV en internet komen. Wat kun je voor mij nog doen om de stress die ik al weken ondervind  Erwin?

Spoed en herstel ziet heen geplande actie naar mijn adres?


@Win888wom : Jij hebt vandaag een collega gesproken.  Wat is daar de conclusie van geweest?


E-mail ontvangen van kpn dat de monteur 14 november komt tussen 08.00 en 10.00.

Ik zou verhuisd zijn?

Woon al meer dan 20 jaar op hetzelfde adres. 

Het glasvezelkastje en brief wel ontvangen op het juiste huisnummer. Hoop na vele meldingen dat dit nu echt opgelost wordt.  Kpn verplicht mij binnen 2 maanden over te stappen naar glasvezel. Ben al weken bezig om dit via de juiste persoon/kanaal te bewerkstelligen. Veel onnodige stress.