Skip to main content

Donderdag 7 januari zou er een monteur langskomen om ons huis op glasvezel aan te sluiten. De afspraak was dat de monteur tussen 15.00 uur en 17.00 uur langskwam. Ik heb die middag een paar uren eerder vrijgenomen en was al om 14.30 uur thuis. Helaas geen monteur gezien. En ook helemaal niets gehoord waarom ze niet geweest zijn. Hoe wordt dit nu opgelost?

Donderdag 7 januari zou er een monteur langskomen om ons huis op glasvezel aan te sluiten. De afspraak was dat de monteur tussen 15.00 uur en 17.00 uur langskwam. Ik heb die middag een paar uren eerder vrijgenomen en was al om 14.30 uur thuis. Helaas geen monteur gezien. En ook helemaal niets gehoord waarom ze niet geweest zijn. Hoe wordt dit nu opgelost?

Ik neem aan dat je bedoelt 7 april?

 

Als het gaat om het opleveren van een abonnemnent van KPN dan moet je inderdaad hier zij. Als glasvezel nog niet in je woning is gebracht dan zou je bij KPN Netwerk moeten zijn. Dat is niet hetzelfde bedrijf als KPN de provider.

Als het om het opleveren van een abonnement gaat: Heb je van te voren nog wel de herinneringen gekregen via sms/mail? Heb je de klantenservice hierover al gebeld (0800-0402)? Je kunt alvast je gegevens (zoals klantnummer) invullen bij je forumprofiel. Alle gegevens waar ‘privé’ bij staat zijn alleen in te zien door KPN-medewerkers. Hou er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat een moderator reageert. 


Goedemiddag @Irma Duijvestijn! Fijn dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum! 

Ik lees dat je al goede informatie hebt gekregen van SledgehammerNL 👌🏾! Ik wil daar een artikel Glasvezelaanleg bij KPN aan toevoegen: heldere informatie over hoe het allemaal werkt! 

Kun je aangeven in welke fase jij zit? Is er intussen al een nieuwe afspraak met een monteur gemaakt?