Skip to main content

ik ben sinds 17 april nw klant en de monteur heeft de installatie gedaan,had ook moeite dat er eerst geen signaal was,maar daarna wel.de volgende dag geen signaal en opgebeld en uitgelegd en samenĀ  alles doorlopen wat moest maar nog steeds geen signaal! Er zal met spoed een monteur langs komen maar wacht al 2 weken!! daar voor heb ik al een paar x gebeld. zo ga je toch niet om met nieuwe klanten!

wat dat betreft was ziggo beter!!Ā  lees op de forum dat er meer problemen zijn wat service betreft

als ik het geweten had was ik niet bij ziggo weg gegaan! maar zit er nu een jaar aan vast ben benieuwd

of het verbeterd.Ā 

Hoi @omaheemskerkĀ . Welkom op het forum.

Wat een vervelende gedoe. Ik begrijp dat je nu helemaal zonder diensten zit?

Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik kom normaal niet op forum maar het zat me zo hoog dat ik antwoord wildeĀ 

hebben hier over,dacht dat ik kpn service persoonlijk kreeg.

bedankt voor reactie ga erover bellen.


Mocht het bij de telefonische ingang niet goed gaan of je hebt andere vragen, ben je altijd welkom, @omaheemskerkĀ .Ā  Succes en ik hoop dat het snel opgelost kan worden.


Ik heb wel tv en telefoon maar heb 2 tv ontvangers en die van beneden geeft als ik opstart geen signaal en soms als ik de stekker eruit haal ener weer in start hij 75% op

dat hoort toch ook niet, en boven doet de tv het wel goed,maar betaal wel voor 2 tv ontvangers.


Heb je de ontvanger rechtstreeks op het modem aangesloten beneden?


@omaheemskerkĀ . Ik heb nog geen profielgegevens van jou. Dus ik kan niet meten en tevens ontbreekt nu de context.Ā  Ik wil graag met je meekijken.Ā 

Heb je nog contact gehad met de telefonische ingang? Als je graag door ons op het forum geholpen wilt worden, kun je dan alsnog je profiel invullen en hier een seintje geven als dat gebeurd is?


Hallo @omaheemskerkĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen en dat je op een andere manier contact hebt gehad met ons. Mochten we je nog kunnen helpen dan lezen we het graag.Ā