Skip to main content

Afgelopen donderdag is bij mijn moeder (82) kpn glasvezel aangesloten. Ik wilde vandaag de oude tv ontvanger, modem, etc. meenemen om te retourneren naar de oude provider maar alle spullen zijn ontvreemd door de kpn monteur.

Graag zie ik deze spullen binnen 1 week terug, anders wordt er aangifte van diefstal gedaan.

@AvDdZ  En wie was die oude provider ? 

 


Maakt dat wat uit, die monteur behoord het niet mee te nemen, punt.


Ik herken het wel. Niet specifiek KPN monteurs, maar monteurs in zn algemeenheid: sommige nemen gewoon alles mee wat misschien ook nog maar enigszins van pas kan komen later. Daar moet je gewoon bij zijn op het moment dat ze bijna klaar zijn...


Hoi @AvDdZ, welkom!

Soms nemen de monteurs oude spullen mee zodat je deze zelf niet hoeft weg te gooien. Natuurlijk is dat niet helemaal de bedoeling met de apparatuur van een andere provider. Ik raad je aan een klacht in te dienen, dan zorgen mijn collega's van klant reacties dat dit bij de juiste monteursafdeling terecht komt. 


Maakt dat wat uit, die monteur behoord het niet mee te nemen, punt.

Jazeker maakt dat uit @Doornekamp33 . Als zijn oude provider nu eens Ziggo was en de monteur ze vrolijk heeft geconfisqeerd, mag de klant ze gaan vergoeden, want die spullen moeten terug naar Ziggo. Bij een Telfort of XS4All kan het intern opgelost worden met KPN.

 


Vorige provider was buget alles in 1.

Verder een klacht indienen, monteur moet gewoon van die spullen afblijven, straks missen wij nog meer. Ging uit van betrouwbaar personeel bij zo'n oude dame maar zal een volgende keer zorgen dat er iemand is om toezicht te houden.

Verder gaat de rekening voor de missende apparatuur (€225) natuurlijk naar kpn


Ik herken het wel. Niet specifiek KPN monteurs, maar monteurs in zn algemeenheid: sommige nemen gewoon alles mee wat misschien ook nog maar enigszins van pas kan komen later. Daar moet je gewoon bij zijn op het moment dat ze bijna klaar zijn...

Als ik ergens bezig ben geweest willen ze altijd dat ik het oude mee neem, snap er niks van soms.

Vandaag weer zo’n klusje gehad, nu was het van ons wat er uit kwam maar had het liever achter gelaten, zat een luchtje aan.😁😁😁

 


Hoi @AvDdZ, welkom!

Soms nemen de monteurs oude spullen mee zodat je deze zelf niet hoeft weg te gooien. Natuurlijk is dat niet helemaal de bedoeling met de apparatuur van een andere provider. Ik raad je aan een klacht in te dienen, dan zorgen mijn collega's van klant reacties dat dit bij de juiste monteursafdeling terecht komt. 


Zit nu al bijna een week te wachten op een reactie, er zou contact met mij opgenomen worden (volgens medewerker via chatgesprek) om een afspraak te maken. Jammer dat kpn zo met klanten omgaat, blijkbaar is diefstal normaal voor kpn medewerkers.


En weer een week verder, ondertussen ook maar gebeld. Nog steeds niks gehoord van kpn, geen apparatuur terug, geen bericht. Denk dat men liever de rekening betaald, vind het behoorlijk onbeschoft gedrag.


Het is opgelost, niet door dat onbeschofte, klantonvriendelijke KPN personeel maar door de oude provider.

Dikke pluim voor budget alles in 1, ontzettend goed geholpen, na één telefoontje werd het opgelost.

Kan KPN nog veel van leren, heeft mij veel tijd en minuten bellen met KPN gekost om uiteindelijk tot niets te komen. Veel loze beloftes en aan 't lijntje houden, stelletje klantonvriendelijke prutsers.

Nou 1 jaar uitzitten en weg hier !


Als aanvulling nog, niets meer gehoord van kpn zelf, geen monteur, geen klanten(service), geen webteam, niemand.

Ondanks alle mooie woorden en beloftes. Klant is binnen, weer een jaar geld.

Lekkere eerste indruk zo @Hanna_ 


Beste @AvDdZ, we hebben jouw topic per abuis gemist na de eerste reactie van Hanna. Mijn excuses hiervoor! Ik begrijp dat het inmiddels wel opgelost is. Heel erg fijn. Al hadden wij dit natuurlijk beter moeten doen 😞.