Skip to main content

Er zou een monteur langskomen tussen 15:00 en 17:00. Ik heb nu nog niets gehoord of gezien. Het kost mij wel een vrije middag, als de monteur om een of andere reden niet kan komen of te laat is, laat dan wat weten 

Hoe gaan we dit nu oplossen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

De snelste manier is om de Klantenservice te bellen op 0800-0402, en dit aan hun te vertellen. Met de mogelijkheid dat dit herplanned kan worden indien nodig.


Hoi @Ellenac, welkom.

Je hebt gelijk, als de monteur om wat voor reden dan ook toch niet kan komen, dan behoren we dat te communiceren. Wat vervelend om te horen dat dat in jouw geval niet helemaal is gelukt. Heb je contact kunnen opnemen met mijn collega's? 

De snelste manier is om de Klantenservice te bellen op 0800-0402, en dit aan hun te vertellen. Met de mogelijkheid dat dit herplanned kan worden indien nodig.

 


Ik heb later gebeld (0800-0402) en de medewerker wist mij te vertellen dat er helemaal geen monteur was ingepland, ik hoor een bevestigingsbericht te krijgen. 

Alles wederom doorgenomen, de medewerker vroeg mijn gegevens, veel meer dan de andere medewerker??? en hij ging het modem resetten, ik vroeg hoe hij dat kon doen. Het antwoord was dat hij het modem gewoon kon berijken, de andere medewerker kon dat niet vandaar de monteur. Na een reset deed het internet het weer.+


@Ellenac

Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen. En excuses voor de miscommunicatie!

Ik heb later gebeld (0800-0402) en de medewerker wist mij te vertellen dat er helemaal geen monteur was ingepland, ik hoor een bevestigingsbericht te krijgen. 

Alles wederom doorgenomen, de medewerker vroeg mijn gegevens, veel meer dan de andere medewerker??? en hij ging het modem resetten, ik vroeg hoe hij dat kon doen. Het antwoord was dat hij het modem gewoon kon berijken, de andere medewerker kon dat niet vandaar de monteur. Na een reset deed het internet het weer.+