Skip to main content
Beantwoord

Monteur niet komen opdagen

  • August 31, 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Melanie kok
Nieuwkomer

Vandaag zou de monteur kpn komen aan sluiten. 

Tussen 12 en 2. Geen monteur gezien.  Geen contact gehad niets. 

3 maal naar de klanten service gebeld niemand van het planningsbureau of monteurs te bereiken.

Ons ziggo contact loopt vandaag eigenlijk af. 

Goed begin van kpn.

Beste antwoord door Melanie kok

Hoi.

De afspraak van maandag was dus niet doorgegaan. Toen werd er automatisch een nieuwe afspraak voor de dinsdag gemaakt tussen 10 en 12. Ook niemand gezien.

Weer gebeld , afgelopen vrijdag is er uiteindelijk toch nog iemand gekomen! En nu is het gelukkig allemaal goed. Maar 2 dagen voor niets zitten wachten was alles behalve leuk!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 5, 2020

Goedemiddag @Melanie kok en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is dit natuurlijk allesbehalve het begin wat we voor ogen hadden, ik snap best dat je beter van ons verwacht. Wat is op dit moment de stand van zaken? Weet je inmiddels waar je aan toe bent? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik dan graag verder!


Melanie kok
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 5, 2020

Hoi.

De afspraak van maandag was dus niet doorgegaan. Toen werd er automatisch een nieuwe afspraak voor de dinsdag gemaakt tussen 10 en 12. Ook niemand gezien.

Weer gebeld , afgelopen vrijdag is er uiteindelijk toch nog iemand gekomen! En nu is het gelukkig allemaal goed. Maar 2 dagen voor niets zitten wachten was alles behalve leuk!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 7, 2020

Goedemorgen @Melanie kok en bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat er afgelopen vrijdag alsnog een monteur is gekomen die er voor heeft gezorgd dat alles nu goed is :) Uiteraard excuses voor het ongemak! Ik ga het topic sluiten maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!