Skip to main content

Monteur is niet nodig het lukt niet om deze eenzijdige afspraak afzeggen 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic] en gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @Monteur is niet nodig

Had je een wijziging van je abonnement aangevraagd, bijvoorbeeld een snelheidsverhoging?
Dan kan de monteur noodzakelijk zijn om deze wijziging af te ronden, denk aan pairbonding.


Welkom op het forum @Monteur is niet nodig,

Ik zie dat er dinsdag een monteur in is gepland om je aansluiting op het glasvezelnetwerk af te ronden, dit is niet iets dat je zelf zal kunnen. Maar goed dus dat die afspraak gemaakt is 😊


Nee maar het is ook niet voor een 2e keer nodig want de 1e monteur heeft het al gefixt als je mij begrijpt. 🙄


Nee maar het is ook niet voor een 2e keer nodig want de 1e monteur heeft het al gefixt als je mij begrijpt. 🙄

 

Ah, dat had je er niet bij vermeld en in onze systemen vind ik enkel de monteur van vandaag terug, vandaar dat ik niet wist dat er al eerder een monteur bij je langs is geweest! Je order stond nog niet op gereed omdat er nog geen terugkoppeling was dat een monteur je correct aan heeft gesloten op glasvezel, dit is dan uiteraard een fout bij ons in de systemen, waarvoor mijn excuus!

De monteur die vandaag is geweest, heeft die gereedmelding wel gedaan, waardoor je order nu pas goed geleverd is (ook administratief). Als we deze monteur hadden geannuleerd, hadden we alsnog opnieuw een monteur moeten sturen om de order gereed gemeld te krijgen, gelukkig kwam deze monteur dus niet voor niks 😉