Skip to main content
Beantwoord

Monteur niet op komen dagen, geen nieuwe afspraak mogelijk, al meer dan handvol contacten gehad.

• November 4, 2021
  • 30 reacties
  • 704 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Auteur
  • Topper
  • November 8, 2021

Hey @Erwin_ ,

Dank voor je update en inspanningen. Jammer  om te horen dat er nog geen voortgang is geboekt. Uiteindelijk heeft onze voorkeur gewoon de bestelling geleverd te krijgen. We wachten je volgende update weer af!

Erwin van KPN
Moderator

Mijn collega heeft de partij die actie moet ondernemen aan het jasje getrokken via een mail.  Ik weet alleen niet wat hun doorlooptijden zijn. Uiteraard kijk ik dagelijks even of er schot in de zaak zit. 

• Auteur
  • Topper
  • November 9, 2021

Mijn collega heeft de partij die actie moet ondernemen aan het jasje getrokken via een mail.  Ik weet alleen niet wat hun doorlooptijden zijn. Uiteraard kijk ik dagelijks even of er schot in de zaak zit. 

Dank weer voor de update. Hopelijk komen we er deze week uit / lukt het om deze week een monteur langs te laten komen voor de realisatie van de aansluiting. We wachten weer af. 

Erwin van KPN
Moderator

Nieuwe datum dat er in de zogenaamde pop een patch gezet wordt staat nu op 16-11  Helaas duurt dat dus weer :-( 

Ik stuur je nog even een privébericht, kun je daar op reageren?

Erwin van KPN
Moderator

Update: Doordat de order halverwege een beetje in de soep is gedraaid is het lastig geweest om 'm weer op de lopende band te krijgen.

Met hulp van wat collega's is uiteindelijk de patch in de wijkcentrale opnieuw gezet. @HoiHoiHoi198  Heeft nu werkende diensten.

(als er iets is, weet je mij te vinden! )