Skip to main content

Geachte Mevr. / Mijnheer,

en        t.a.v. de Hr Jorg Kramer

 

Vele mails heb ik geschreven, antwoord dan wel dan weer niet, het enige waar jullie heel goed in zijn is mails en zelfs om de haverklap en op de gekste tijden sms sturen van betalen betalen betalen. Ook heb ik reeds aangegeven dan de aansluiting op *** en daarvoor *** al klant bij KPN zijn ik ben nu 65 jaar en 7 maanden en mijn ouders zijn op de Holterberg gaan wonen ik was toen 4,2 jaar oud.  Dit heet in menselijke taal een ZEER TROUWE KLANT en in de huidige computertaal een NIET BETALENDE NUMMER. 

 

Ik heb een brief dat er in Februari 2021 een afspraak gemaakt zou worden om alles bij mij te vervangen en op die MONTEUR wacht ik nog steeds. Wel is er een monteur geweest ; die letterlijk zij ; Nou AJ beetje ouwe troep hier, dit moet echt vervangen en met de huidige technologie ( ik heb daar echt de ballen verstand van want ik bouw jaar 1955 ben groot geworden met de reken lineaal ) Deze Monteur die ik ken we hebben namelijk gepraat over mijn ouders want dat stond in de krant en ook nu op Google.

Wat ik ook schreef en belde tot mijn Grote verbazing nee geen antwoord, ja grote bek kon ik krijgen toen ik belde ; van dan sturen we maar incasso bureau had koffie gezet, maar geen incasso mannetje. 

Door jullie toe doen heb ik van hottspot naar HOTTSPOT moet rijden, het gebeuren op 2 mei in Garmerwolde pfpfpfpfpfpfpfpf in het hoge noorden van Tankstation naar HOTTSPOT, ja soms meer kilometer dan als mijn Mobiel zou werken ; hoe lang is *** al kant bij de KPN, ik ga het echt niet opzoeken; wel is dit zelfde nummer in Zuid- Afrika geweest vele malen en dat was toe perfect geregeld ook toe in AANGIFTE DEED bij de Politie in SommerSet Wess, alles werd op deze grote afstand keurig geregeld. Zelfs een nieuwe telefoon en bij thuiskomst een leuk presentje. Omdat mijn beide ouders afkomst Nuchtere Boeren heeft toen iemand van KPN hun gerustgesteld, van Uw zoon is zo weer bereikbaar met het zelfde nummer, echter faxen kon wel. Echter een stem is voor ouders soms belangrijker dan een dood papiertje, waarom Dy land dy Apartheid julle sal verstaan nie Ek is blankie dy swart mens Collard Ek dy wit mens  julle verstaan my ouwers hulle waar nie bly nie hulle seun bly in dy land.  ect ect

Toen mijn moeder is overleden in 2018 ben ik er achter gekomen dat ze TIEN JAAR te veel heeft betaald en die zelfde Jorg Kramer heeft mij persoonlijk gebeld ( want je moet een oudere Dame geen contract afsluiten die nog voor de reken lineaal periode geboren is een contract afsluiten van...met 2 aansluitingen ect ect. Ik kreeg maar 120 euro terug iov met de Huidige directeur J. Kramer, en enige dagen later pfpfpf een leuk presentje in de vorm van Wijnen.

 

EN NU ZIT IK NOG STEEDS TE WACHTEN OP DE MONTEUR DIE MEDIO FEBRUARI AL ZOU KOMEN, DUS IK VRAAG PEROMGAANDE A.S. MAANDAG EEN MONTEUR EN GRAAG DIE JONGEMAN UIT BATHMEN, WANT DAN KAN IK ZELFS WEGGAAN. IK DRINK MET HEM EEN KOPJE KOFFIE VERTEL WAAR DE STOFZUIGER STAAT EN BINNEN EEN …..UUR HEB IK WEER ALLES ALS VANOUDS ZOALS DE EERSTE DAG OP DE HOLTERBERG TOEN ALLEEN Z'N ZWARTE TELEFOON.

Verder heb ik hier een aantal rekeningen voor jullie, die zullen toch echt door de KPN voldaan moeten worden want de KPN heef deze situatie zelf ……..

Ik heb om 10 uur vandaag 22-05-2021 een afspraak bij de KPN winkel in de Grotestraat dus ook Holten naar Almelo dit 2x is voor rekening KPN. Ik hoop daar contact te krijgen met iemand die ook Mens is en geen huidige PC of Mobiel portret maar een die weet Straks bellen en Maandag om 08.00 de Monteur uit Bathmen bij mij op de STOEP. Want ik heb hem een CD speler en Pickup beloofd ( dit buiten de KPN om,want dat mag volgens de regels  daar ik van ieder 2 stuks heb.

Van deze brief gaat 1 naar KPN winkel 1 naar Hoofdkantoor en I persoonlijk aan de de Directeur de Hr. Jorg Kramer, hij noemde mij toen AJ en ik hem Jorg, ik neem aan dat Jorg nog dezelfde Gast is als toen want ik ben niet veranderd.

 

MET VRIENDELIJKE GROET,


Arent Jan

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Als u niet betaald, dan gaat bij KPN de rem er op en doen ze niks meer.

En of een klant 50 jaar klant is of maar 1 maand klant is, dat maakt niets uit. Iedereen word op gelijke manier behandeld.


Kunt u eens een foto plaatsen van die "rotzooi"? Dat maakt misschien meer indruk.


"Ik heb een brief dat er in Februari 2021 een afspraak gemaakt zou worden om alles bij mij te vervangen en op die MONTEUR wacht ik nog steeds. Wel is er een monteur geweest ; die letterlijk zij ; Nou AJ beetje ouwe troep hier, dit moet echt vervangen"

Dit is zo'n beetje de enige alinea uit uw verhaal waar u uw probleem aanhaalt, en dan nog snapt niemand er wat van.

"DUS IK VRAAG PEROMGAANDE A.S. MAANDAG EEN MONTEUR "

U weet dat het a.s. maandag 2e Pinksterdag is, dus een feestdag ?

Ik heb om 10 uur vandaag 22-05-2021 een afspraak bij de KPN winkel

Ik hoop dat ze u in die winkel kunnen helpen met wat u ook aan problemen heeft, want dat gaat op dit forum, met deze teksten,  niet lukken.


Zelfs de KPN winkel kon mij niet helpen, zeer vreemd ben toch een klant. 

 

Nee ben geen klant, ben geblokkeerd.


Ik zit nog steeds te wachten op de Monteur die in Februari al zou komen, ik betaal dus niks niet eerder dan dat de Monteur is geweest. 

***********

*Admin: gegevens verwijder i.v.m. privacy


Wel schreeuwen, maar blijkbaar heeft het ook geen haast :joy: ​​​​​​

99 procent hier is niet te begrijpen,... Omschrijf in korte zinnen wat er nu aan de hand is met het 'apparatuur' en wat er is afgesproken. 

 

Veel plezier ook met niet betalen van de rekeningen, Flanderijn, GGN of Syncasso (of anderen) kun je dan binnenkort wel eens op de koffie krijgen denk ik.

En vul je forumprofiel in, dan kan een medewerker van kpn hier vast met je meekijken... 


Ik zit nog steeds te wachten op de Monteur die in Februari al zou komen, ik betaal dus niks niet eerder dan dat de Monteur is geweest. 

 

Je kunt een monteur bestellen via de website: 

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Of bel morgen tussen 8.00 en 20.00 naar 0800-0402. 


Dag @EagleJohn55! Ik zie dat er nog geen moderator heeft gereageerd. Je topic is helaas niet opgepakt. Gelukkig heb je voorafgaand aan het topic al meermaals contact gehad met de klantenservice en hebben zij je vraag al beantwoord. Op 6 april 2021 is er een monteur van ons langs geweest. In de analyse voorafgaande aan die monteur zie ik dat je een Box 12 hebt/had (i.c.m. glasvezel). De box 12 is ons nieuwste modem, dus over welke apparatuur de monteur een opmerking maakte, is mij onbekend.

Dat je geen diensten had (na komst monteur) had te maken met openstaande facturen. Je bent immers in maart gestopt met betalen voor je thuis abonnement en je bent in februari voor mobiel gestopt met betalen. Als een klant openstaande facturen heeft wordt (na +/-2 maanden) alles bevroren. 

Een monteur aansturen heeft dan helemaal geen nut, want er wordt niet geleverd op het adres. Het betalen van de facturen had je weer voorzien van diensten. Als daarna bleek dat je een monteur nodig had voor de ‘oude apparatuur’, dan hadden we dit in orde gemaakt. 

Afijn, ik maak me een beetje zorgen om het feit dat je vandaag de dag nogmaals een monteur verzoekt. Het niet betalen van de facturen heeft er namelijk toe geleid dat je al 2 maanden geen klant meer bij ons bent. 

 

@EagleJohn55 Controleer a.u.b. de mailbox en filter op ‘KPN’. 


Kunt U er voor zorg dragen dat er een Monteur komt van KPN die het geen is afgesproken nu eindelijk eens in Orde gaat maken. 

 

Graag afspraak per mail maken van dag en tijd.   *********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en samengevoegd met bestaand topic


U heeft al een ander topic hierover en daar heeft de moderator op gereageerd.  Een nieuw topic maken heeft geen zin.


t.a.v. Hr. Jeroen,

 

Het gaat over een brief in mijn bezit dat de Monteur die in Februari al had moeten komen nog niet geweest is, dus vraag via deze weg wanneer komt die monteur. Is dit moeilijk of niet moeilijk, bent U misschien de Jeroen die op marktplaats van die grappen uit haalt en mijn geen antwoord geeft. Ja dan kan ik mij voorstellen dat U mijn vraag niet begrijpt. Echter ik begrijp wel de Jeroen die op de Chronometer reageert en het fatsoen niet heeft mij te antwoorden. 

 

Dus ik vraag waar blijft mijn Monteur van KPN. 

 


Heeft u de reactie van de moderator niet gezien en gelezen?


@EagleJohn55 De reactie van KPN medewerker Lisa, staat hier; klik hier op

Lees dit even goed door :-) 


Goedemorgen 

 

de Kluts heb ik heel lang gelden gevonden en als ik niet bij jou moet zijn geef jij mij toch het mailadres waar ik wel moet zijn. Dus jij bent de Jeroen of markt plaats.

 

Je hebt de Klok horen luiden echter je weet totaal net waar de Klepel hangt.


Apart verhaal kan het niet ontcijferen.

heeft u hulp nodig gaat het wel allemaal goed met u.

 


Goedemorgen 

 

de Kluts heb ik heel lang gelden gevonden en als ik niet bij jou moet zijn geef jij mij toch het mailadres waar ik wel moet zijn. Dus jij bent de Jeroen of markt plaats.

 

Je hebt de Klok horen luiden echter je weet totaal net waar de Klepel hangt.

 

Beste @EagleJohn55 Die kluts is mijn handtekening hier op het forum.

Ik ben Anneke, een klant van KPN die andere klanten vrijwillig helpt hier op het forum.

Een KPN medewerker heeft hier al gereageerd op uw probleem. @Lisa 

Helaas heeft KPN geen e-mail adres maar wel een gratis telefoonnummer 0800 0402

 


Dag @EagleJohn55

Dat je geen diensten had (na komst monteur) had te maken met openstaande facturen. Je bent immers in maart gestopt met betalen voor je thuis abonnement en je bent in februari voor mobiel gestopt met betalen. Als een klant openstaande facturen heeft wordt (na +/-2 maanden) alles bevroren. 

Een monteur aansturen heeft dan helemaal geen nut, want er wordt niet geleverd op het adres. Het betalen van de facturen had je weer voorzien van diensten. Als daarna bleek dat je een monteur nodig had voor de ‘oude apparatuur’, dan hadden we dit in orde gemaakt. 

Afijn, ik maak me een beetje zorgen om het feit dat je vandaag de dag nogmaals een monteur verzoekt. Het niet betalen van de facturen heeft er namelijk toe geleid dat je al 2 maanden geen klant meer bij ons bent. 

 

@EagleJohn55 Controleer a.u.b. de mailbox en filter op ‘KPN’. 

@EagleJohn55 Dit geeft Lisa aan namelijk dat je geen klant meer bent en daarom ook geen monteur kan krijgen.

Namelijk lang niet betalen betekend afgesloten worden.