Skip to main content

Vandaag zou er bij ons tussen 8 en 12 een monteur langskomen voor een algehele storing in al onze systemen.

Wij zitten zonder radio tv internet waarop ook onze telefoons en wekkers aangesloten zijn.

Zonder enige vorm van communicatie is deze afspraak schijnbaar afgezegd en kan er pas over 2 dagen een monteur konen.

U snapt natuurlijk dat ik daar niet mee eens ben, wij kunnen helemaal niks 

Ik had verwacht dat er alsnog later op de dag een monteur gestuurd zou worden. Maar helaas die service mag ik niet verwachten.

 

In afwachting van uw antwoord kunt u uw mail sturen naar ******@********.com dit omdat niks meer werkt hier.

SCHANDALIG

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ai, wat enorm balen dit @Algehele storing :frowning2:

Er is niet uitgelegd waarom de monteur niet meer lans kon komen? Is er al wel een nieuwe afspraak gemaakt nu? Of moet dat nog gebeuren?

Als je graag wil dat ik even meekijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? We kunnen enkel communiceren via het Forum, maar je zult een bericht per mail ontvangen dat ik hier heb gereageerd!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!