Skip to main content
Antwoord

Monteur te laat, wacht inmiddels dik 4 uur

• June 2, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik had een tijdslot van 17:00 tot 21:00.  Inmiddels zit ik al 4,5 uur te wachten en kan ik vanwege dit tijdstip niemand van KPN bereiken. Ik wil die arme monteur niet meer rond dit tijdstip hier naartoe laten rijden, maar ik kan de afspraak niet afzeggen aangezien die optie er niet meer is (heeft denk ik te maken met het tijdslot). Wat kan ik doen? Baal hier wel van. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Thomas A. Welkom op de community! Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten. Ik snap dat je hiervan baalt. Omdat het tijdslot inmiddels voorbij is, kun je de afspraak nu niet meer zelf annuleren. Mijn advies is om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en je verder helpen met het maken van een nieuwe afspraak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Thomas A. Welkom op de community! Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten. Ik snap dat je hiervan baalt. Omdat het tijdslot inmiddels voorbij is, kun je de afspraak nu niet meer zelf annuleren. Mijn advies is om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en je verder helpen met het maken van een nieuwe afspraak.