Skip to main content

Op 1409-2022 zou een monteur langs komen tussen 13.00 - 17.00 uur om het glasvezelpunt te installeren. Kwam ik daarvoor om 12.30 uur thuis, lag er een brief in de brievenbus dat de monteur mij niet thuis had gevonden en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. De monteur was dus te vroeg. En ik heb voor niets dus vrij genomen. Dat is balen.

Toen toch maar gebeld met 088-0063744, na 1 uur wachten aan de telefoon was ik de eerst wachtende. Ha dacht dat is mooi, maar toen kreeg ik een automatische boodschap dat ik mijn naam, etc. moest zeggen. Dat had ook wel even van te voren gemeld kunnen worden.

Nog gebeld met 0800 0402 klantenservice, die probeerde mij te helpen maar kon eigenlijk niets doen.

Dit is toch geen sevrice. Kan iemand zeggen wat ik nog meer kan doen.

Hoi @Renze Brandsma, welkom hier. 

Ik snap heel goed dat je baalt, dat niet niet zo mogen lopen. 😞 Helemaal ook dat het niet lukte om een nieuwe afspraak te maken. 

Inmiddels zijn we een aantal dagen verder. Is het inmiddels gelukt? Heb je een glasvezelaansluiting?


Ja het is intussen gelukt een afspraak te maken (door heel vroeg te bellen). En inmiddels is glasvezel aangesloten. Dat is een hele opluchting.


Dat klinkt goed. Fijn. Mocht je nog verder vragen hebben, laat het dan weten.Â