Skip to main content

Ik hoop dat ik dit op de juiste plek post.

Vandaag zou er een Roamler monteur komen om alles over te zetten naar glasvezel.Tussen 10.00 en 12.00.

Niemand geweest.(heb zelfs een afspraak bevestiging!)

Ook telefonisch totaal niet te bereiken.

Lijkt me een goed idee dat KPN eens opzoek gaat naar een ander installatie bedrijf!

Ben erg teleurgesteld aangezien ik afspraken heb moeten verzetten en meubels aan de kant verschoven.

 

 

 

En je bent de derde op rij al, goed bedrijf die Roamler, kun je op bouwen.😳😭


Same here..Afspraak tussen 13:00 en 15:00. half 4 geen monteur en niemand te bereiken. Ze nemen gewoon de telefoon niet op.

Ook afspraak "verzetten” lukt dus niet. SLECHT BEDRIJF. KPN neem een ander aub


Shit, ik zit al de hele dag te wachten op de monteur, na het lezen van bovenstaande zakt me de moed in de schoenen. De telefoon wordt inderdaad niet opgenomen. Kom op KPN, tijd om actie te ondernemen. Ik heb al niet gevraagd om glasvezel, maar wordt gedwongen en zit hier niet op te wachten in mijn vakantie.


Shit, ik zit al de hele dag te wachten op de monteur, na het lezen van bovenstaande zakt me de moed in de schoenen. De telefoon wordt inderdaad niet opgenomen. Kom op KPN, tijd om actie te ondernemen. Ik heb al niet gevraagd om glasvezel, maar wordt gedwongen en zit hier niet op te wachten in mijn vakantie.

je kan altijd nee zeggen tegen glasvezel 


Shit, ik zit al de hele dag te wachten op de monteur, na het lezen van bovenstaande zakt me de moed in de schoenen. De telefoon wordt inderdaad niet opgenomen. Kom op KPN, tijd om actie te ondernemen. Ik heb al niet gevraagd om glasvezel, maar wordt gedwongen en zit hier niet op te wachten in mijn vakantie.

je kan altijd nee zeggen tegen glasvezel 

Nou, nee, want dan word ik afgesloten. Heb hier al een heel kpn drama over achter de rug. De oude verbinding wordt simpelweg afgesloten.


Goedemiddag allen, ik neem jullie feedback mee.

Vanuit KPN heb ik helaas geen inzage in de afspraken van Roamler.
Inhoudelijk kunnen jullie hierover toch het beste even telefonisch contact opnemen met Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

Mocht je vragen hebben over je KPN abonnement of diensten kun je hierover een eigen topic aanmaken of contact met ons opnemen op 0800-0402


Hallo @Cynthia de Wilde vanuit KPN bestaat er (nog) geen enkele verplichting om glasvezel te installeren in de meterkast en/of een glasvezelabo te nemen en/of te migreren van koper naar glas.

Als je niet wilt dat er glasvezel in de meterkast wordt aangesloten, blijft het glasvezelsprietje op de grens van je huis en de openbare stoep zitten.

Als je wel toestemming hebt gegeven voor installatie in de meterkast en je bent géén klant van KPN of een andere provider die over die lijn levert, ben je niet verplicht om een glasabo te nemen.

Als de glasaansluiting wel in de meterkast zit wordt je automatisch een keer gemigreerd naar glas Als je bij een van de aanbieders over die lijn klant bent.

 


Na een half uur in de wacht en verschillende medewerkers verder (waarbij de eerste medewerker me nog probeerde af te schepen ook) komt er as. vrijdag een monteur om de boel aan te sluiten en een stopcontact te maken. Fingers crossed.

 


Goedemiddag allen, ik zal jullie feedback in ieder geval meenemen!

Inhoudelijk kunnen jullie hierover toch het beste even telefonisch contact opnemen met Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

Nogmaals, Roamler neemt simpelweg de telefoon niet op.


Hallo @Cynthia de Wilde vanuit KPN bestaat er (nog) geen enkele verplichting om glasvezel te installeren in de meterkast en/of een glasvezelabo te nemen en/of te migreren van koper naar glas.

Als je niet wilt dat er glasvezel in de meterkast wordt aangesloten, blijft het glasvezelsprietje op de grens van je huis en de openbare stoep zitten.

Als je wel toestemming hebt gegeven voor installatie in de meterkast en je bent géén klant van KPN of een andere provider die over die lijn levert, ben je niet verplicht om een glasabo te nemen.

Als de glasaansluiting wel in de meterkast zit wordt je automatisch een keer gemigreerd naar glas Als je bij een van de aanbieders over die lijn klant bent.

 

Kastje is vorig jaar geïnstalleerd, maar omdat er geen stopcontact zit is de monteur weer weggegaan en is er dus niks aangesloten. Las gisteren bij toeval op de website dat er een stopcontact geplaatst kan worden. Ik had zelf al een verlengkabel door de muur getrokken, want de klantenservice wist dit niet toen ik ze hierover heb gebeld vorige maand. Zucht.


Goedemiddag allen, ik zal jullie feedback in ieder geval meenemen!

Inhoudelijk kunnen jullie hierover toch het beste even telefonisch contact opnemen met Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

Nogmaals, Roamler neemt simpelweg de telefoon niet op.

Probeer eens wat andere contactgegevens: 

Roamler NL

Zakelijke vragen
Retail: salesNL@roamler.com
Tech: sales@roamlertech.com
Care: care@roamler.com

Support vragen (voor Roamlers)
Retail: NLsupport@roamler.com
Tech: support@roamlertech.nl
Care: caresupport@roamler.com

Roamler HQ
NDSM-plein 20-26
1033 WB, Amsterdam.

Telefoonnummers
Retail: +31 20 82 025 80 
Tech: +31 20 82 025 50 
Care: +31 20 32 033 76


Goh zeg, mij werd toen ook verteld neem effe contact op met Guidion, dat andere amsterdamse bedrijf, dat werd 2x effe en 2x effe is een halve dag.

Hoe vinden dit soort bedrijven elkaar en hoe kan men het maken om klanten te laten zitten, wij hadden in 2019 een aanbesteding verloren bij een grote klant waar we al 25 jaar voor werkten, dus 2020 tot 2025 deed een conculega dat werk tot 3 weken geleden, of wij alsjeblieft weer terug wilden komen om de 5 jaar vol te maken met een verlenging van 5 jaar er bij, de huidige deed zijn werk toch iets minder goed en men was niet echt tevreden, en die conculega is toch wat hroter dan wij zijn, of is dat juist de handicap, het is altijd spoedwerk waar het op mis loopt.


Shit, ik zit al de hele dag te wachten op de monteur, na het lezen van bovenstaande zakt me de moed in de schoenen. De telefoon wordt inderdaad niet opgenomen. Kom op KPN, tijd om actie te ondernemen. Ik heb al niet gevraagd om glasvezel, maar wordt gedwongen en zit hier niet op te wachten in mijn vakantie.

Nou, dat gaat dan weer wat worden! Vanmorgen kreeg ik een mail van KPN met de mededeling ‘je huidige internetaansluiting stopt' en krijg nu binnen een week een mail van Roamler voor het laten omzetten naar glasvezel! Word je ff lekker voor het blok gezet zeg! En ook bij mij moet er een stopcontact in de meterkast geplaatst worden! Ik hou mijn hart vast! 🤔


En de rij wordt alleen maar langer dat Roamler zonder bericht niet komt opdagen.😣 Koper moest verplicht worden omgezet naar de reeds aanwezige maar niet actieve glasvezelaansluiting . Met Roamler gebeld en ze gaan uitzoeken waarom er niemand is komen opdagen. Kan twee dagen duren voordat ze zover zijn. 😏 Bedankt KPN.😡


Hier zouden ze vandaag van Roamler komen. Gister afgezegd per mail. Probeer een nieuwe afspraak te maken maar kom niet op hun site. Gaat erg goed werken met Roamler. KPN doe hier wat aan a.u.b.!!!


7 september zou Roamler komen tussen 13 00 en 15 00. Toen er om 1530 nog niemand was gebeld, ze gingen het uitzoeken en zou teruggebeld worden, niet dus. Vrijdag weer Roamler gebeld en ze ging het nogmaals doorzetten en zou weer gebeld worden maar wwer niks. Hierop kpn gebeld en de klacht bij hun neergelegd. Kpn stuur nu een eigen monteur. Deze komt als het goed is vrijdag se 16e dus ben benieuwd.


Hier ook. Zou vandaag tussen 13 en 15uur een monteur over de vloer krijgen. Niemand gezien en ook geen telefoontje gehad. Heb ik gebeld; gaan ze het aan de andere kant uitzoeken. MAAR dit kan wel even 3 dagen duren voordat ik antwoord krijg en wat er dan verder kan gebeuren🙄


Wat een waardeloze onbetrouwbare bedrijven zijn zowel Roamler als KPN.
Om überhaupt een afspraak in te plannen met een monteur heeft mij bijna 2 maanden en heel heel veel telefoonkosten opgeleverd.
Omdat KPN mijn verkeerde emailadres had doorgegeven aan Roamler kon ik geen afspraak inplannen. Dan maar bellen met Roamler dacht ik. Nou, dat heb ik geweten. Ik heb minstens 25 keer gebeld zonder dat er ooit iemand oppakte. Ik kon 10 minuten wachten, 20 minuten wachten maar NOOIT pakte er iemand op. Ik lees hierover honderden klachten op KPN forum en snap ze allemaal.
Uiteindelijk is er dan na een mail van mij naar alle Roamler adressen die ik maar kon vinden toch iemand zo fatsoenlijk geweest mij terug te bellen. En heb ik een afspraak ingepland én bevestigd gekregen voor 16 september tussen 10 en 12 uur.
Begin september kreeg ik opeens om de paar dagen een SMS van kpn: denkt u eraan dat u een afspraak heeft op 9 september. Tussen 8 en 10 uur komt de monteur langs. Ik heb verdorie geen afspraak op 9 september maar op 16 september!! Uiteraard was het kansloos om te bellen om dit na te vragen want tja, er pakt niemand de telefoon op.
Heb nog een poging gedaan om te mailen maar uiteraard, klantonvriendelijk als men is, geen reactie. Dus heb ik 9 september toch maar vrij genomen en gezorgd dat ik thuis was. Want met zoveel gezeik en ellende en niet te vertrouwen bedrijven gaat het me niet gebeuren dat ik er niet ben (ook al heb ik niet eens een afspraak). Maar uiteraard kwam er niemand. Dan zal er toch vast gewoon iemand komen op 16 september, de afspraak die ik ook bevestigd heb gekregen. Dus wederom vrij genomen en hele ochtend gezorgd dat ik thuis was. Om 13 uur nog geen monteur. Dus maar eens bellen en wonder boven wonder werd de telefoon nog opgenomen ook! Het meisje aan de lijn bevestigde inderdaad dat er vandaag een afspraak gepland stond. Ze gaf aan dat ze bij de monteur ging informeren waar hij bleef en dat ze de monteur ging vragen mij te bellen. Nou, daar had ik uiteraard nul vertrouwen in en terecht want nog steeds niemand die gebeld heeft of langsgekomen is!!!!!! En ik heb inmiddels 2 keer vrij genomen voor niks.
Echt waardeloos!!



GoeijeMoghuh

via Roamler hedenochtend afspraak 29-09-2022 08:00-10:00  . Geen monteur gezien. Dus ik bel Roamler.

-Roamler medewerker zegt; Monteur heeft zich zonder opgaaf v reden AFGEMELD . U hebt ook GEEN bericht daarvan ontvangen. Ik kan wel een nieuwe afspraak voor u plannen op 16 november (hopelijk 2022) 13:00-15:00 uur.

(Sjongejongejonghuh  hopelijk komt die monteur dan wel)

Ik was "elders" in het land en speciaal voor deze afspraak naar huis gekomen.. Beterschap met je monteur en hopelijk horen jullie de reden v afmelding nog..fijne dag

 


Hier zouden ze vandaag van Roamler komen. Gister afgezegd per mail. Probeer een nieuwe afspraak te maken maar kom niet op hun site. Gaat erg goed werken met Roamler. KPN doe hier wat aan a.u.b.!!!

Gisteren is een monteur van Roamler wel geweest. En heeft het in 10 minuten gefikst. En dat naar volle tevredenheid. 


Nou dat belooft niet veel goeds als ik deze stroom klachten over niet op komen dagende monteurs lees. .

Ook ik ben binnenkort aan de beurt voor een verplichte overzetting naar glasvezel. Want het oude wordt binnenkort uitgeschakeld. Dus zover vrij keus... Maar dat terzijde.

Ook ik moet het een en ander aan meubels verplaatsen zodat de monteur er dan netjes bij kan. Dat ga je niet elke keer voor je lol doen. 

Ik zie ook dat hier door KPN wel erg lauwtjes op gereageerd word. 

Jullie zijn met dit bedrijf in zee gegaan. Zouden jullie dan niet op z'n minst eigen onderzoek moeten doen aan de hand van deze klachten? 

Klachten van jullie klanten die er speciaal vrij voor moeten vragen van werk zodat de monteur kan komen. Er is niks zo irritant om op een monteur te zitten wachten die niet komt opdagen. Zou gewoon niet moeten kunnen. 


Nou dat belooft niet veel goeds als ik deze stroom klachten over niet op komen dagende monteurs lees. .

Ook ik ben binnenkort aan de beurt voor een verplichte overzetting naar glasvezel. Want het oude wordt binnenkort uitgeschakeld. Dus zover vrij keus... Maar dat terzijde.

Ook ik moet het een en ander aan meubels verplaatsen zodat de monteur er dan netjes bij kan. Dat ga je niet elke keer voor je lol doen. 

Ik zie ook dat hier door KPN wel erg lauwtjes op gereageerd word. 

Jullie zijn met dit bedrijf in zee gegaan. Zouden jullie dan niet op z'n minst eigen onderzoek moeten doen aan de hand van deze klachten? 

Klachten van jullie klanten die er speciaal vrij voor moeten vragen van werk zodat de monteur kan komen. Er is niks zo irritant om op een monteur te zitten wachten die niet komt opdagen. Zou gewoon niet moeten kunnen. 

Heus ik snap wat je zegt, maar hou er rekening mee dat de meeste mensen niet speciaal naar het forum gaan om hun complimenten te delen maar wel het ongenoegen. KPN verglaasd meer dan 1000 huishoudens per dag en de meeste koper->glas omzettingen worden op dit moment gedaan door de partner van KPN roamler. Als een half procent niet de eerste keer goed gaat zou dat dus al gauw om 5 roamler klachten per dag gaan. 
Veel in aantallen betekend niet veel in procenten, bij een bedrijf met ruim twee miljoen klanten zijn een paar 100 klachten niet heel gek. 
Heel veel plezier en succes met je glasvezel aansluiting binnenkort! 


Niet om het een of ander hoor, maar iedere klant die een probleem heeft met een monteur die niet op komt dagen is er eentje te veel! Lekker makkelijk de boel bagatelliseren zeg, KPN! 


Nou dat belooft niet veel goeds als ik deze stroom klachten over niet op komen dagende monteurs lees. .

Ook ik ben binnenkort aan de beurt voor een verplichte overzetting naar glasvezel. Want het oude wordt binnenkort uitgeschakeld. Dus zover vrij keus... Maar dat terzijde.

Ook ik moet het een en ander aan meubels verplaatsen zodat de monteur er dan netjes bij kan. Dat ga je niet elke keer voor je lol doen. 

Ik zie ook dat hier door KPN wel erg lauwtjes op gereageerd word. 

Jullie zijn met dit bedrijf in zee gegaan. Zouden jullie dan niet op z'n minst eigen onderzoek moeten doen aan de hand van deze klachten? 

Klachten van jullie klanten die er speciaal vrij voor moeten vragen van werk zodat de monteur kan komen. Er is niks zo irritant om op een monteur te zitten wachten die niet komt opdagen. Zou gewoon niet moeten kunnen. 

Heus ik snap wat je zegt, maar hou er rekening mee dat de meeste mensen niet speciaal naar het forum gaan om hun complimenten te delen maar wel het ongenoegen. KPN verglaasd meer dan 1000 huishoudens per dag en de meeste koper->glas omzettingen worden op dit moment gedaan door de partner van KPN roamler. Als een half procent niet de eerste keer goed gaat zou dat dus al gauw om 5 roamler klachten per dag gaan. 
Veel in aantallen betekend niet veel in procenten, bij een bedrijf met ruim twee miljoen klanten zijn een paar 100 klachten niet heel gek. 
Heel veel plezier en succes met je glasvezel aansluiting binnenkort! 

Dank je. Maar veel plezier valt ook nog maar te bezien.. 

Lees ook regelmatig klachten van mensen die al dan niet 'gedwongen' over gezet zijn naar glas waar het niet allemaal even soepeltjes loopt. Klachten uiteenlopend van geen signaal,haperende beelden tot aan dagenlang geen tv internet en of telefoon. Meeste klachten van mensen die onlangs zijn overgezet naar glas. 

Ik moet zeggen dat ik in de 11 jaar dat ik hier nu deze woning betrek eigenlijk nog nooit noemenswaardige problemen heb ondervonden met het huidige systeem. 

Dat KPN van het huidige systeem af wil is allemaal dikke prima maar of iedereen daar nou op zit te wachten? 

Van mij had het niet gehoeven. Als ik al glasvezel had gewild had ik dat allang kunnen doen. In al die 11 jaar zit hier al een glasvezel aansluiting. 

Nu wordt het min of meer door je strot geduwd. En als je dan inderdaad al de klachten lees en niet alleen hier over hoe vreselijk mis het kan gaan en dus ook over monteurs die niet eens komen opdagen dan sta ik niet te springen nee. .


Ik sluit dit topic toch even af. Vanuit KPN heb ik helaas geen inzage in de afspraken van Roamler en ik kan jullie hier dus helaas ook niet mee helpen.
Voor inhoudelijke vragen en opmerkingen over Roamler kunnen jullie hierover toch het beste terecht bij Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

Mocht je vragen hebben over je KPN abonnement of diensten kun je hierover een eigen topic aanmaken of contact met ons opnemen op 0800-0402