Skip to main content

Ik heb al 5 maal een afspraak gemaakt om glasvezel aan te sluiten maar 5 keer voor lul zitten wachten. Wat een slechte sevice en ook niet even afmelden, je gewoon maar in je sop laten zitten. Speit dat overgestapt ben.

Gaat dit om KPNNETWERK? 

Het beste kan je dan ook met hun contact opnemen omdat zei de afspraken regelen.


Heb ik dus al 4 keer gedaan telkens nieuwe afspraak dus niet  komen  maar 1 dag van tevoren een berichtje sturen of IK de afspraak niet wil vergeten. 


KPN netwerk en KPN zijn twee verschillende bedrijven.

Daarom moet je ook bij hun zijn en niet hier bij KPN.

Heel vervelend dat wel ben ik helemaal mee eens.

 

 


O, help, dat belooft weinig goeds, ik heb de eerste afspraak gemaakt voor vandaag, tijdvak 8-12, maar nee, niemand gezien, 3 x gebeld, jaja hij komt echt....kpn betaald blijkbaar, kpn netwerk gniffelt wat aan de telefoon.  Als ik zeg dat ik ptss heb en afspraak nagekomen moet worden, krijg ik een slap lachje en voor de derde keer een fijne dag...Toen maar eens gaan kijken op internet. Oei


O, help, dat belooft weinig goeds, ik heb de eerste afspraak gemaakt voor vandaag, tijdvak 8-12, maar nee, niemand gezien, 3 x gebeld, jaja hij komt echt....kpn betaald blijkbaar, kpn netwerk gniffelt wat aan de telefoon.  Als ik zeg dat ik ptss heb en afspraak nagekomen moet worden, krijg ik een slap lachje en voor de derde keer een fijne dag...Toen maar eens gaan kijken op internet. Oei

Update: Ik had bezoek van 14.00 tot 15 die ook nog 2 keer voor me heeft gebeld, jaja, de monteur komt echt vandaag.  Hij zal ook even tevoren bellen. Helaas, dit sprookje liep ook verkeerd af. Toen we uiteindelijk belden dat we niet meer thuis bleven na 15 uur en ik om half 4 de deur uit ging, hing er  om half zes bij thuiskomst een briefje tussen de deurpost met de frauduleus ingevulde  bezoektijd van 14:30!( tijdens mijn bezoek,  dus thuis!). Ga zo door kpn netwerk en mensen gaan weer in sprookjes geloven 


@Prikkie Je zit nu op het KPN forum die staan los van het KPNNETWERK 

Je moet dus echt bij KPNNETWERK zijn helaas.


Gedaan Roos, ze zouden kpn niet voor hun naam mogen zetten, wekt verwarring,  maar inderdaad, ze werken voor alle providers.Â